vegjoh Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei! Er det noen som har en formening om hvorfor Internet Explorer ikke kan sortere "favoritter" etter dato? Det er mulig å sortere alfabetisk (sorter etter navn), men det er altså ikke dette jeg ønsker. Har også sjekket Internet Explorer 8 Beta, men heller ikke der har Microsoft innsett behovet for en slik funksjon, som jo burde være enkel å implementere. Selveste mappen Favoritter under brukere i Windows kan selvsagt sorteres på denne måten. Men uansett hvordan man sorterer her, har jo ikke det noen affekt på hvordan nettleseren leser ut og presenterer innholdet av denne mappen. Er det virkelig bare jeg som foretrekker å ha nyeste favoritter nederst og de eldste øverst?? Når jeg legger til en ny favoritt så legges den nederst, problemer dukker stort sett opp når jeg reinstallerer Windows. (Eller når jeg har kommet i skade for å trykke på "Sorter etter navn" - da er det ingen vei tilbake). Jeg regner med den vanlige "Internet Explorer er dårlig - bruk Firefox" kommer til å dukke opp, så dersom noen kan fortelle meg hvordan jeg skal gjøre dette i Firefox, så kan det være den siste dråpen som gjør at jeg forlater Internet Explorer. Mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå