elvenbow123 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei folkens. Lasta ned cs 4 trial i går og jeg er skuffet. Uansett hva jeg gjør så går det tregt... Specsene mine er ikke supre, men de burde duge! Nvidia Gforce 8600M GT. 2x2 Gb Minne. 250 gb hardisk, 70 gb ledig. Det er et fotoredigneringsporgramm... ikke crysis, hva er gæli? Noen forslag? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
brk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Øh,, en liten titt på oppgavebehandlingen kan jo ikke skade, eh? ctrl + alt + del. (i windows verden mener jeg å huske) Specsa er mere enn gode nok forresten. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva slags CPU har du? Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Bare steng tråden, skaffa meg cs 3 :-P Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fullversjonen går raskere... Lenke til kommentar
Naleatia Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har fullversjonen og en ganske ny pc men får forsatt litt treigt for meg å..^^' merkelig :S Lenke til kommentar
neb Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg kjører riktig nok Mac, men CS4 funker bedre på min 1.1 MacBook (2 GHz og 2GB ram) enn CS3 gjorde. Kanskje du skal kjøre en liten opprydding på maskina di, så skal du nok se at det går så det griner. Skal ikke CS4 være optimalisert litt, slik at den bruker mindre maskinkraft enn CS3 på samme oppgaver? Syns jeg leste det et sted. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg kjører riktig nok Mac, men CS4 funker bedre på min 1.1 MacBook (2 GHz og 2GB ram) enn CS3 gjorde. Kanskje du skal kjøre en liten opprydding på maskina di, så skal du nok se at det går så det griner. Skal ikke CS4 være optimalisert litt, slik at den bruker mindre maskinkraft enn CS3 på samme oppgaver? Syns jeg leste det et sted. Har hørt masse klager fra folk med samme problem fra meg :-P Men Cs3 funker fett! Lenke til kommentar
ablokhus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kjører riktig nok Mac, men CS4 funker bedre på min 1.1 MacBook (2 GHz og 2GB ram) enn CS3 gjorde. Kanskje du skal kjøre en liten opprydding på maskina di, så skal du nok se at det går så det griner. Skal ikke CS4 være optimalisert litt, slik at den bruker mindre maskinkraft enn CS3 på samme oppgaver? Syns jeg leste det et sted. Har hørt masse klager fra folk med samme problem fra meg :-P Men Cs3 funker fett! Jeg har samme problem. CS4 er veldig tregt, men CS3 fungerte perfekt alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå