TMB Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Bare jeg som synes de 2 missionene er vanskelige? Har prøvd begge 2 ganger nå men dør jo med en gang. Har ikke nok folk. Og ikke kan jeg lage fler heller.. Og det er ingen tutorials på hvordan man bygger ting osv. Bare på hvordan man styrer folk. Er det dette på full versjonen? Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tutorial for basebygging er bare i fullversjonen ja. Du holder inne høyre trigger for å få opp kommando menyen. Helt øverst finner du undermenyer for å bygge bygninger og enheter. I allies oppdraget i demoen er det lurt å putte soldater inn i de to nærmeste bygningene utenfor basen din, disse vil ta seg av det meste som angriper deg. Gjør dette med en gang du starter. Ellers bør du bygge to ore refineries ved de to ore mines som ligger rundt basen din. Så er det bare til å bygge så mange tanks som mulig og angripe basen i nord. Du trenger både war factory og heightened clearance for å lage tanks, finnes i menyen for basebygging. Bygg en airfield også, og bruk fly for å ta ut tesla coils. I Soviet oppdraget er det viktig at du bruker riktige enheter mot fienden. Altså, send war bears mot anti-tank infanteriet, sickle (de som hopper) mot vanlig infanteri og tesla troopers mot tanks. Ellers så har co-commanderen din Natasha så det kan være lurt å sende han i forveien. Det er et utrolig arti spill når du kommer inn i det, så fullversjonen anbefales absolutt hvis du liker demoen. Lykke til Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Takk takk. Blir nok til at jeg kjøper fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå