Gjest Guest_TS_* Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei Poster som anonym da vennene mine vet om kontoen min på diskusjon.no og at jeg vil være anonym når det kommer til dette teamet. Man kan si at jeg har et lite problem, jentene som har samme interesser som meg er for det først få og for det andre så er det helt utenfor min liga, om dere forstår hva jeg mener. Jeg er veldig glad i sport. Driver med kajakk, jibbing, langrenn, intervalltrening og sykling. Greia er at de jentene som faktisk er så opptatt av sport som meg er for å si det rett ut - De er i en annen liga stort sett både utseendemessig og på sosialt plan. Det som har hendt hittil er at jeg har hatt endel relativt korte forhold (4-12mnd) som har fungert dårlig. Mest pga. manglende felles interesser. Forholdet blir gjerne litt dårlig når jeg er ute på tur relativt ofte, mens hun ønsker å ligge i sofaen hjemme =/ Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg poster dette, men jeg håper at noen har råd eller er i samme situasjon selv? Er rett og slett drittlei det hele nå, virker som jeg blir evig singel eller bare må venne meg til å være sofasliter. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tålmodighet mister... du må vente på at rette jenta dukker opp. Og... Når du forteller deg selv at jentene er utenfor din liga, hvordan i helvete tror du at du skal få dem da? Du må forstå at jentene er under din liga. først da vil de se på deg som en alfa hann de vil ligge med. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jeg og kjæresten min har totalt forskjellige hobbyer. Han driver på med ski, sykling etc. Litt sånn som du. Men forholdet vårt fungerer kjempegodt siden vi har like grunnverdier. Det er i alle fall limet i vårt forhold. For hva med når man mister interessen for hobbyen(e) og det man hadde felles rakner? Tror mange forhold går i vasken siden man bygger opp oppom interesser. Edit: Dessuten møtes vi på "halvveien" ved at vi finner nye felles interesser som vi kan ha det gøy sammen med. Endret 14. desember 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Aikiarntsen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har bare en ting i si til deg: Ikke ta alt du ser i amerikanske ungdomsfilmer alvorlig Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror ikke de er out of your league, men hva med å rett og slett se om du kan bli kjent med slike jenter gjennom et forum? I "verste" fall så kan det hende du forstår at de ikke er utilnærmelige og at du er en ålreit kar som slike jenter kan like, bare de blir kjent med deg Jeg skjønner godt at du vil ha en kjæreste som har like interesser som deg, ettersom dine interesser tar mye tid (regner jeg ihvertfall med), og det er dessuten ting som er morsomme å gjøre sammen (om man liker sånne ting). Men sett at du møter ei skjønn jente som har andre interesser. Prøv å finne minst én ting dere har til felles, eller prøv en ny ting sammen. Det er SYKT mye aktiviteter man kan drive med Klatring er jo kjempeflott - der må man backe hverandre opp og hjelpe hverandre, og så får man den fantastiske følelsen av prestasjon og et adrenalinkick når man får til nye ting Dessuten må det jo være en grunn til at dere er tiltrukket av hverandre. Finn ut akkurat hva det er og spill på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå