Daily-Drifter Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg må ha vært sykt heldig, har førsteversjonen av xbox, hatt den i over 1.5 år uten noe tull. Håper rrod komemr snart så jeg kan kjøpe med hdmi Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Surra med årstall, var seff Mai 06 :-) Så da har man jo utvida RROD-garanti og Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, ikke så mange som ØNSKER å få RROD. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Snakka også med support i dag, og de skulle sende DHL over. Kunne ta 5-6 arbeidsdager før bilen kom, og 2-3 uker før jeg fikk boxen tilbake. Så jeg plukka opp en arcade i dag, ha noe å spille på i jula Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Etter å ha måtte sende xboxen 3 ganger til MS siden launch, og vært uten xbox ca 2 mnd totalt, har jeg kjøpt en xbox som jeg alltid har i reserve. Ironisk nok har ikke xboxen røket siden jeg kjøpte reserven. Bank i bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå