edge Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hepp! Kjøpte 360 i mai 05, og den har fungert smertefritt siden da - til i dag. Ikke noe red ring osv, men i det jeg starter opp et spill, i dette tilfellet PGR4, så stopper hele bildet plutselig opp før jeg rekker å starte å spille en gang, ingenting av kontroller osv virker. Er det for varmt, eller hva skjer? Takk Endret 13. desember 2008 av edge Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tja... Hvis det er umulig å spille er den vel moden for å sendes inn? Jeg regner med at du har prøvd flere spill. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er nok ikke lenge til du får rrod, det begynner ofte med korrupt grafikk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Nå forsvinner bildet fra skjermen totalt, ingen respons ellers. Får ta den med ned på Spaceworld å høre hva de sier. Microsofts garanti er vel utgått? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 3års garanti, 5års reklamasjon. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Well its official. Hva er min course of action nå? Regner med at Microsoft ikke vil gjøre noe. Går jeg på Spaceworld og krever penga tilbake? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du kan jo prøve towel trick... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 En kamerat av meg fikk også RROD i dag. Skal prøve towel trick i morgen Guide: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ring Microsoft, de må gjøre noe og derfor vil de også gjøre noe. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Well its official. Hva er min course of action nå? Regner med at Microsoft ikke vil gjøre noe. Går jeg på Spaceworld og krever penga tilbake? Tror ikke du kommer noen vei med å kreve pengene tilbake. Du har jo tross alt ikke krav på det. Microsoft har utvidet garantien på Xboxen til tre år tror jeg, så kontakt de, så vil de sansynlig vis sende en DHL-kar på døra di for å hente den. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Fikk bestilt fra Microsoft nå, så regner med å få eska snart Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Opplever ca samme symptomene selv. Kjipt, nå i juleferien, pluss jeg akkurat har kjøpt GeOW2 Har dog ikke fått RROD enda, men regner med den kommer snart. Har Elite, men ikke kvittering (kjøpt brukt). Kan det lage noen problemer? Edit: Der kom den ja, 3 blinkende, røde julelys. Edit2: Hvordan går dere frem når dere skal sende til reperasjon? Jeg har nå registrert den på www.xbox.com, og "bestillt reperasjon". Men det står at jeg kun får et fraktbrev på e-post, som jeg skal klistre på pakken, og sende inn. DVS at jeg må emballere konsollen selv? Mener å ha lest at den blir henta av DHL, eller at man får eske til å sende i posten? Endret 14. desember 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Opplever ca samme symptomene selv. Kjipt, nå i juleferien, pluss jeg akkurat har kjøpt GeOW2 Har dog ikke fått RROD enda, men regner med den kommer snart. Har Elite, men ikke kvittering (kjøpt brukt). Kan det lage noen problemer? Edit: Der kom den ja, 3 blinkende, røde julelys. Edit2: Hvordan går dere frem når dere skal sende til reperasjon? Jeg har nå registrert den på www.xbox.com, og "bestillt reperasjon". Men det står at jeg kun får et fraktbrev på e-post, som jeg skal klistre på pakken, og sende inn. DVS at jeg må emballere konsollen selv? Mener å ha lest at den blir henta av DHL, eller at man får eske til å sende i posten? Jeg fikk RROD i går. Ringte Microsoft support i dag, og de sender DHL på døren min så for som mulig sa de. Mulig du må ringe for og få DHL til og komme... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fikk bestilt fra Microsoft nå, så regner med å få eska snart Kunne ringt, da ville de sendt DHL på døra. Birger Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kjøpte 360 i mai 05 Haha finn en feil.......... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har Elite, men ikke kvittering (kjøpt brukt). Kan det lage noen problemer? Neida, trenger ikke kvittering Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har Elite, men ikke kvittering (kjøpt brukt). Kan det lage noen problemer? Neida, trenger ikke kvittering det kan bli problemer vist Elite står i annet navn enn nye eieren Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den kom i november 05? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den kom i november 05? 22. november 2005 i USA, 2. desember i Europa og 10. desember i Japan. Så at han fikk den I Mai 05 er litt rart, ja Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 håper ikke jeg å får RRoD siden xbox`en har hengt seg opp en til to ganger her nå. fikk den får en måned siden. har flyttet den til en luftigere plass nå værtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå