Gå til innhold

Over for 360en min?

edge

Anbefalte innlegg

Hepp!

Kjøpte 360 i mai 05, og den har fungert smertefritt siden da - til i dag.

Ikke noe red ring osv, men i det jeg starter opp et spill, i dette tilfellet PGR4, så stopper hele bildet plutselig opp før jeg rekker å starte å spille en gang, ingenting av kontroller osv virker.

Er det for varmt, eller hva skjer?

Takk :)

post-67244-1229210047_thumb.jpg

Endret av edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Well its official.

rrodnc3.th.jpg

Hva er min course of action nå? Regner med at Microsoft ikke vil gjøre noe. Går jeg på Spaceworld og krever penga tilbake?

Tror ikke du kommer noen vei med å kreve pengene tilbake. Du har jo tross alt ikke krav på det. Microsoft har utvidet garantien på Xboxen til tre år tror jeg, så kontakt de, så vil de sansynlig vis sende en DHL-kar på døra di for å hente den.

Lenke til kommentar

Opplever ca samme symptomene selv. Kjipt, nå i juleferien, pluss jeg akkurat har kjøpt GeOW2 :p

Har dog ikke fått RROD enda, men regner med den kommer snart.

Har Elite, men ikke kvittering (kjøpt brukt). Kan det lage noen problemer?

Edit: Der kom den ja, 3 blinkende, røde julelys.

Edit2: Hvordan går dere frem når dere skal sende til reperasjon?

Jeg har nå registrert den på www.xbox.com, og "bestillt reperasjon". Men det står at jeg kun får et fraktbrev på e-post, som jeg skal klistre på pakken, og sende inn. DVS at jeg må emballere konsollen selv?

Mener å ha lest at den blir henta av DHL, eller at man får eske til å sende i posten?

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar
Opplever ca samme symptomene selv. Kjipt, nå i juleferien, pluss jeg akkurat har kjøpt GeOW2 :p

Har dog ikke fått RROD enda, men regner med den kommer snart.

Har Elite, men ikke kvittering (kjøpt brukt). Kan det lage noen problemer?

Edit: Der kom den ja, 3 blinkende, røde julelys.

Edit2: Hvordan går dere frem når dere skal sende til reperasjon?

Jeg har nå registrert den på www.xbox.com, og "bestillt reperasjon". Men det står at jeg kun får et fraktbrev på e-post, som jeg skal klistre på pakken, og sende inn. DVS at jeg må emballere konsollen selv?

Mener å ha lest at den blir henta av DHL, eller at man får eske til å sende i posten?

Jeg fikk RROD i går. Ringte Microsoft support i dag, og de sender DHL på døren min så for som mulig sa de.

Mulig du må ringe for og få DHL til og komme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...