getmoney Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei Jeg er en gutt på 16 år som bor i Oslo. Jeg har lyst på en jobb, men er usikker på hvilkene jobber som passer for meg, med tanke på alderen min. Er det noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spørs jo litt hva du liker og sånn da. Du kan få jobb de fleste steder, unntatt å sitte i kassa i butikker som selger alkohol og slikt. G-sport, Expert, Platekompaniet, mulighetene er mange. Skriv ut mange eksemplarer av CV'en din og sleng med en søknad. Finn et senter, lever ut til alle butikkene du kunne tenke deg å jobbe i. Lykke til! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spørs jo litt hva du liker og sånn da. Du kan få jobb de fleste steder, unntatt å sitte i kassa i butikker som selger alkohol og slikt. G-sport, Expert, Platekompaniet, mulighetene er mange. Skriv ut mange eksemplarer av CV'en din og sleng med en søknad. Finn et senter, lever ut til alle butikkene du kunne tenke deg å jobbe i. Lykke til! Er lov til en under 18 å selge tobakk og alkohol opp til 2,5% under daglig tilsyn. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sorry, min feil. Var heller poenget, at en 16-åring ikke får seg jobb bak kassa på Rimi. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sorry, min feil. Var heller poenget, at en 16-åring ikke får seg jobb bak kassa på Rimi. Jo, så lenge han ikke selger alkohol med en volumprosent over 2,5%, noe man fint slipper hvis man sitter i kassa etter at ølsalget er stengt . Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sorry, min feil. Var heller poenget, at en 16-åring ikke får seg jobb bak kassa på Rimi. Jo, så lenge han ikke selger alkohol med en volumprosent over 2,5%, noe man fint slipper hvis man sitter i kassa etter at ølsalget er stengt . Har fortsatt ikke lov til å selge tobakk da. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sitter i alle fall 16-åringer i kassa på nærmeste Rimi-butikk! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Sorry, min feil. Var heller poenget, at en 16-åring ikke får seg jobb bak kassa på Rimi. Jo, så lenge han ikke selger alkohol med en volumprosent over 2,5%, noe man fint slipper hvis man sitter i kassa etter at ølsalget er stengt . Har fortsatt ikke lov til å selge tobakk da. Jo, spurte om det selv i denne tråden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå