sinmate Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Thomas syntes at pacman ikke er no bra Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Da tar han fint feil. Pacman er tingen. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Digger Pacman! Han er verdens 8. underverk... Jeg mener Pacman bør betegnes som "han" og ikke "det" bare så det er sagt.... Gult er kult! :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 det finnes sikkert støttegrupper til slike som deg Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tøff fjortis topic du hadde da........ Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 pacman eier alle spill!! fakta: pacman skulle egentlig hete puckman.... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 pacman skulle egentlig hete puckman.... ...men det ble endret fordi en regnet med at ungdommer ville tagge det om til fuckman :-) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 pacman skulle egentlig hete puckman.... ...men det ble endret fordi en regnet med at ungdommer ville tagge det om til fuckman :-) riktig :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg synes pacman er kjedelig... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg synes pacman er kjedelig... Jeg og... Det er et genialt bra spill, bra konstruert etc... men det er ikke min stil Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Husker det var konkuranse på high score i kiosken.... hadde selv over 200 000. Synes Space Invaders og Astroides er bedre klassikkere da. Mest trim ligger det vel i Marble madness. Det jeg har brukt mest kroner på er vel Super Sprint. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå