yinyou Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Jeg innstallerte wordpress, men så virket det ikke helt så jeg slettet alt med wordpress fra siden min. Men så prøver jeg å innstallere det igjen, men det går ikke. Noen som kan hjelpe meg? Endret 13. desember 2008 av treskolol Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva er det du ikke får til da? Må jo i det minste gi oss en beskrivelse på hvor du står fast. Er litt enklere å få hjelp då Lenke til kommentar
cjacobsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Slettet du også alt vdr. wordpress fra mysql? Database og bruker? Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Når jeg innstallerer wordpress, legger inn alle filer og slikt, så kommer det absolutt ingen ting på siden min. Det er helt blankt. Jeg har ikke slettet bruker og sånt nei. Men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke wordpress uansett. Så mye styr, og vanskelig å få til sitt eget design... Vet dere om det finnes noe som er enda enkelere enn wordpress, kun med blogg funksjon, uten at man må ha et helt annet design osv? Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når jeg innstallerer wordpress, legger inn alle filer og slikt, så kommer det absolutt ingen ting på siden min. Det er helt blankt. Jeg har ikke slettet bruker og sånt nei. Men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke wordpress uansett. Så mye styr, og vanskelig å få til sitt eget design... Vet dere om det finnes noe som er enda enkelere enn wordpress, kun med blogg funksjon, uten at man må ha et helt annet design osv? Det hørtes litt merkelig ut. Du har lest installing wordpress formoder jeg? Det meste skal stå på de sidene der. Skal du forresten ha noe enklere enn Wordpress, må du nok gå for alternativer som blogspot, eller lignende. Forøvrig er det tusenvis av gratis nedlastbare templates til Wordpress, som med litt customisation (endring av et bilde eller to) lett får ditt personlige preg. Lenke til kommentar
cjacobsen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har ikke slettet bruker og sånt nei. Men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke wordpress uansett. Så mye styr, og vanskelig å få til sitt eget design... Må slette alt og da er det bare å installere wordpress igjen. Wordpress er egentlig ganske enkel, men hvis du ikke skal hoste selv kan du jo f.eks. bruke blogspot.com (google). Den er veldig enkel. Selv bruker jeg wordpress på siden jeg hoster selv (bruker den mer som hjemmeside enn blogg) og blogspot.com til blogging. Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Edit: Jeg fikk det til Endret 21. desember 2008 av treskolol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå