Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Facebook vil ikke lastes inn

Anbefalte innlegg

Heihei!

I løpet av den siste uken har Facebook.com nektet å laste inn, eller bare lastet inn deler av siden.

Endten lastes ikke bilder inn, eller vil ikke css dokumentet lastes inn. Får ikke trykt på "notifications" knappen eller noe som helst. Usikker om jeg har blokkert javascriptet eller noe lignende, men det står at det er aktivert.

Har vært på skolen sitt nettverk, med en bærbar PC. Der funket det, men ikke hjemme. Så trolig er det noe med nettet hjemme.

Tips?

Her er hvordan det ser ut når ikke css dokumentet ikke lastes inn.

(Hah, etter å ha postet trykte jeg refresh på facebook-fanen og da gikk det fint. Men viss noen vet hva som er galt så takker jeg for svar)

post-129312-1229206145_thumb.jpg

Endret av decophly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Facebook har ikke vært særlig ustabil her den siste måneden, men tidligere har det vært enten tregt eller umulig å få logget seg inn.

Du forteller ikke hviken nettleser eller operativsystem du bruker, noe som sikkert er veldig relevant til problemet.

Tips: Fjern all cache, private data eller hva det heter i nettleseren din og se om alt går litt glattere deretter. Cookies kan også være greit å rydde unna en gang i blant. Spesielt i Windows og Internett Explorer generes det ofte tusenvis av små filer som senker hele systemets totale hastighet. Greit å være litt obs på dette.

Kontroll og defragmentering av harddisk etter oppryddingen er også en god ting å gjøre. Gjelder vel også bare Windows etter det jeg har ærfart.

Lenke til kommentar
Takker for svar.

Jeg bruker Firefox til vanlig, men har testet med både IE og Opera - ingen funket.

Har slettet "privat data", men er det noe mer jeg kan slette? Temp. files osv?

Ja, gjerne temp-folderen til Windows VIL jeg anta. Men husk at den inneholder mange skjulte filer. Husker jeg måtte finne fram kommandoviduet og kjøre noen slettekommandoer derfra sist jeg gjorde det hos en kunde. Og etterpå kan du kjøre en de-fragmentering av harddisken.

SÅ får vi se hvordan det går....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...