lillevarjen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har et IXUS 750 som er tre år gammelt. Jeg er kjempefornøyd med kameraet, og det har fungert ypperlig frem til de siste månedene, da autofokusen begynte å bli svært treg (det kan ta flere sekunder før det klarer å fokusere) - ofte må jeg skifte fokus flere ganger for å få tatt bildet. Dette hender uansett lysforhold, m/u blits. Noen som har aning om dette er vanskelig/dyrt å fikse? Kan det gå som reklamasjon? Kameraet har aldri blitt mistet i bakken, utsatt for regn el.l. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Rart. Jeg har en powershot, men innmaten er vel ganske lik. I de tilfellene autofokus ikke finner noe fokuspunkt, får jeg en advarselslyd og en gul firkant dukker opp på skjermen. Dette tar kanskje 1,5 sekunder samlet. Hvilken autofokus-modus bruker du? Punkt, flerpunkt eller annet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du har fem års reklamasjonsrett. Så så lenge verkstedet ikke påstår slitasjeskade eller skade som en følge av uheldig ytre påvirkning, så skal dette kunne fikses uten ekstra kostnad for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå