Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hello Ble litt overasket idag , når jeg tok meg på kuken . Så blør jeg på innsiden av kuken faktisk. Når jeg tørket meg med papir inn i tisse røre eller hva man kaller det. Så kommer det blod. Så er det akkurat som jeg har fått meg ei kvisa inni der hehe .. Ikke at det gjør ondt da. Er 20 år og veldig seksuelt aktiv. Vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre. At jeg har mange forskjellige sex partnere. Iallefall noen som har vært borti dette ? Eller vet hva det kan være ? Kanskje jeg har fått meg en ny spennende sykdom Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kom deg til legen med snoppen din, du. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal du liksom være 20 år? Du skriver som en som nettop har funnet ut forskjellen på innover- og utovertiss... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal du liksom være 20 år? Du skriver som en som nettop har funnet ut forskjellen på innover- og utovertiss... Drit nå i det da.. Karen trenger hjelp! Men, ikke det at jeg kan hjelpe han noe bedre. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har litt vanskelig for å skjønne hvorfor så mange skriver foruminnlegg istedenfor å gå til legen ASAP når de blør nedentil. Det blir litt som å si at "hey, det kommer røyk ut av vifta på laptopen min, tror dere det er farlig? bør jeg skru den av?". Nei, kom deg til legen med en gang, du. Om ikke for din egen skyld, så for alle de du har sex med - siden du er "veldig seksuelt aktiv". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Famous last words: Jeg blør ut av dikken, er det dødelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå