Alte-to Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ah, takk Alastor Men, mens jeg var borte på jobb så hadde kjærringa "tent et lys, på et fat, med masse pynte-steiner etc" 10cm unna lyset, PÅ fatet, ligger det et stk. 1-Lighter... NY EN! DETTE er resultatet: edit:JA, planken bak TV'n vistes ikke med den stooore gamle Plasman edit:Nei, jeg har ikke IF Super-innboforsikring... kun "vanlig" :S pokker ska æ gjørra no da!!? Endret 20. februar 2009 av Alte-to Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 1. Skaffe ny dame. 2. Kjøpe ny tv Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er det panelet på tven som er knust? Isåfall ville jeg tatt kontakt med samsung for å høre hva en evt reparasjon eller bytte av panel vil koste. Det bilr uansett billigere enn å cashe ut ny tv, spesiellt når tven er helt ny Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Panelet er heilt ja. det er stearin som vises på bildet... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Flott, da kan dette fikses . IKKE gjør det her selv. Ring samsung, forklar saken. Får profesjonelle folk til å se på det. Alt av kjemikalier kan kanskje fjerne stearinen, men ødelegger panelet samtidig. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 eneste proffene her i Namsos er vell ISS... de snakket om en type Bensin, HELT ren bensin, som jeg forstod... den fordampet raskt og løste opp stearinen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 De eneste proffene på samsung-tv som du skal snakke med er samsung selv.... Ikke prøv deg på noe "lurt" nå. Og..tven din er forresten gråimportert, det er slett ikke sikkert at samsung nordic faktisk vil hjelpe deg så veldig på telefonsupport. Du får snakke med de og høre hva som skjer. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 må avvente litt, skal høre med forsikringselskapet. hadde ikke så dårlig forsikring likevell Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvilken forsikring har du? Du får regne med 3-4000,- i egenandel om du har utvidet innboforsikring. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 IF. er vell 4000 ja... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) IF. er vell 4000 ja... En vanlig inboforsikring fra IF vil ikke dekke en slik sak i følge mine egne papirer? Ønsker gjerne en pekepinn hvor i mine forsikringsvilkår fra IF hvor det de vil dekke en slikt egentpåført skade? (jeg tviler virkelig) Endret 21. februar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 En vanlig norsk utvidet innboforsikring vil dekke "skader som følge av fall eller velt i hjemmet". Om dette skjer, er det hos if sin superforsikring 4000,- i egenandel. Men, som du sier jada-jada, denne skaden tror jeg ikke blir dekt, da det er snakk om vannskjøtsel og at man burde tenkt seg om. De musene i reklamene til IF er egentlig veldig villedende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå