Luminos Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei. Jeg prøver å finne ut navnet på en film som jeg så på vgs. Den handler om en konferanse som jeg tror foregår i Berlin. Og jeg tror det er i tiden rett før krigen, eller i starten av krigen. Alle disse "viktige" mennene var der. Men ikke Hitler selv, så vidt jeg husker. Det er en relativ ny film. Håper dere kan gi meg et tips om hvilken film det er! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 F**n, spillefilm og ikke dokumentar? Tenkte på Nürnberg-prosessen jeg, men er litt usikker ja. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Mener å huske det var en spillefilm ja. Det er ikke Nürnberg-prosessene. Det var som et stort møte. Det foregikk i en diger villa, vist jeg ikke husker helt feil! Lenke til kommentar
Nefargarap Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje en film om Wannsee-konferansen? Lenke til kommentar
ponderstibbons Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje en film om Wannsee-konferansen? synes det kan høre ut som wansee jeg og. eneste ww2-filmen jeg vet som bare tar for seg en konferanse Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Kanskje en film om Wannsee-konferansen? synes det kan høre ut som wansee jeg og. eneste ww2-filmen jeg vet som bare tar for seg en konferanse Da er det sikkert den, takk skal dere ha Lenke til kommentar
pundo Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kanskje en film om Wannsee-konferansen? synes det kan høre ut som wansee jeg og. eneste ww2-filmen jeg vet som bare tar for seg en konferanse Da er det sikkert den, takk skal dere ha Den heter Conspiracy. Jeg såg også etter den . http://www.imdb.com/title/tt0266425/ Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Eventuelt den orginale, tyske versjonen. Die Wannseekonferenz Endret 23. juli 2009 av Partlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå