_Suzuki_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) jeg får feilkode 8100030 når jeg prøver og logge på windows live:(.. har prøvd og søke på nett etter en løsning men ingenting av det har funka.. prøvde også og skru av brannmuren da sa den at det avr noe galt DNS.. så fikk jeg fiksa det og fikk jeg logga på i ett sekund:S.. prøvde og logge på nytt igjen men da kom bare feilkode: 8100030d igjen? noen som veit åssen man fikser det? bruker foresten Vista:) Endret 13. desember 2008 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 jeg får feilkode 8100030 når jeg prøver og logge på windows live:(..har prøvd og søke på nett etter en løsning men ingenting av det har funka.. prøvde også og skru av brannmuren da sa den at det avr noe galt DNS.. så fikk jeg fiksa det og fikk jeg logga på i ett sekund:S.. prøvde og logge på nytt igjen men da kom bare feilkode: 8100030d igjen? noen som veit åssen man fikser det? bruker foresten Vista:) Bump Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ingen vits å bumbe tråden etter 1 time. Les litt her og se om det hjelper. Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ingen vits å bumbe tråden etter 1 time. Les litt her og se om det hjelper. det har jeg prøvd og det hjalp ikke:( men jeg prøvde og logge på windows live på en annen pc hjemme og det funka.. Endret 14. desember 2008 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei! Fant du en løsning på problemet? SLiter med det samme selv :/ Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Vet denne er gammel, men bumper denne fordi det er fortsatt et eksisterende problem på WLM. Har nå dette problemet på WLM 2011. Har prøvd ut det aller meste. Endret 1. oktober 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå