lokeland Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en ekstern harddisk som jeg har brukt litt her og her. Problemet er at jeg ikke har rettighetene til en del av filene og mappene ettersom de er skrivebeskyttet, noe jeg heller ikke får fjernet. Hvordan "åpner" jeg de opp? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det har jeg faktisk ikke prøvd før! Men tror du må bruke den pcen og brukeren du la inn filene på, og huke av at det skal være skrivebords beskyttet. Eller du kan prøve cmd, og åpne den gjennom der... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du må nok ta eierskap for filene på disken; http://support.microsoft.com/kb/308421 . Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Problemet med én PC er at den ikke eksisterer idag, det andre er at en del av dem har jeg ikke tilgang til. Jeg har prøvd med del-kommandoen i cmd, uten flaks. Takker, Haraldson! Skal prøve det ut så fort jeg får tilgang til noe annet en skole PC, hvor jeg har rettigheter nok til å gjøre det. Endret 13. desember 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå