angelique__ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 skrev : pico .xinitrc og fikk opp new file , skrev inn : gkrellm & xmms & startx som jeg fikk beskjed om av en. jeg starter så blackbox på nytt , men ingenting skjer . hva er galt Lenke til kommentar
dvj Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 skrev : pico .xinitrc og fikk opp new file , skrev inn : gkrellm & xmms & startx som jeg fikk beskjed om av en. jeg starter så blackbox på nytt , men ingenting skjer . hva er galt prøv å skriv inn i .xinitrc: gkrellm & xmms & exec blackbox forresten, vim eier pico Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 forresten, vim eier pico Og nano eier vim :wink: Og angie: du må restarte hele X, ikke bare blackbox, for "the changes 2 take effect" :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 ok da var den saken iorden , men hvordan setter man et fast bakgrunsbilde . legge til path i xinitrc ? ... & /home/bruker/bildefil.jpg 8) Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Alt står på nett.. http://bb.nlc.no Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Du kan også prøve på dette: ./glplanet -root -fps når du er i katalogen for skjermbeskyttere (hvis du har GL, da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå