asyrst Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg fikk besjed om at det var lite diskplass på stasjon C: . Dermed tok jeg partitionMagic og utvidet den. Det som sjedde når jeg reboota var att skjemen ble svart, stod slik en god stund til jeg slo av maskinen. nå oppdager jeg at partisjonen jeg hadde mesteparten av dataene lagret på er BORTE!!! Hva er det lureste å gjøre nå? finnes det noe program som gjenoppretter slike uhell? Er VEELDIG takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
Treat Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 du laga ikke rescuedisk ? partition magic har det med å tulle noen ganger så derfor bør du lage det Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 rescuedisk, lag de på en annen maskin. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 http://www.techtv.com/callforhelp/freefile...3421633,00.html http://www.bitmart.net/ Eller søk på google Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 tror det bare gjenstår å si hade til alle spillene, dokumentene, mp3'ene, programmene....... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ved å lage 2 rescue disketter kan du formatere, partisjonere, splitte, legge sammen og slette så masse du vil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 merkelig at det skulle bli borte....eg har vert borti slikt før...og da tok de 2-3 restartinger før det vart aktivert....trodde først det ikkje gikk og glemte det...så plutselig var den utvidet... kan vere fordi du utvidet C stasjonen som her hovedstasjonen Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 jeg utvidet C: og da måtte jeg flytte E: ,som nå er forsvunnet Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har fått til å starte Partition M. igjen Der ser jeg en partisjon som er Gul. d.v.s at programmet ikke vet hva slags partisjon det er. Jeg er sikker på at dataene er lagret her, og hvis jeg finner en crack til restoreprogrammet får jeg til dette (demoversjonen har limit på filstørrelse sjønner du) Takk for alle svar hittil (ser et liite lys i tunellen nå) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Partition Magic er skikkelig Magic noen ganger. Jeg opplevde det samme for en stund tilbake, men det var ikke noe problem. Jeg bare la tilbake backupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå