Mr.Anki Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) My Name Is Earl - Diskusjontråd! Vi har tråder om mange andre tv serier så hvorfor ikke en for My Name Is Earl også? Hva synes dere om serien? Noen som vet når sesong 4 kommer på DVD? Endret 15. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Synes selv sesong 1 var ganske artig, de senere sesongene har dessverre blitt dårligere og dårligere etter min mening. Er nå kun et middels OK program, ikke noe som skiller seg ut. Og sesong 4 er vel ikke ferdig i USA enda? Da tar det jo en stund før den er på DVD. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Må si den første sesongen helt klart var best. Har kun kommet til sesong 3 og den var ikke noer serlig igrunn.. Noen som vet om det ligger underteskt til sesong 4 på nette? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg synest My name is Earl er kjempe bra,men har falt litt av. Tror jeg er nødt til å ta de siste episodene opp igjen foresten her er Engelske og noen svenske. Endret 17. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 My name is Earl er bare så UTROLIG BRA Dette er en av de mange serier jeg BARE MÅ følge med på Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som vet hvilken sesong tv3 sender fra? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 I følge hjemmesiden til Tv3 så er det Sesong 1 de sender... Lenke til kommentar
warbergen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 synes alle sesongane e omtrent like brae for meg e My name is Earl verdens beste serie Men e da nåken så vett om da komme ein serie fem? eg håååpe da vil ikkje at da ska slutta sesong fem* Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Minner om at man her på forumet benytter seg av nynorsk, bokmål, evt. engelsk. Vi skriver ikke på dialekt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som vet når sesong 4 kommer på DVD? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Begge damene er hot som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå