Gå til innhold

NZXT Avatar eller Roccat Kone (Ergonomi)

Anbefalte innlegg

Min Habu sendes tilbake til komplett for fjerde gang på et par år nå pga dobbeltklikksyndromet og andre problemer. Tid for nytt verktøy til å flytte markøren med, men hva skal jeg velge?

Har tittet litt, og har funnet ut at Avatar eller Kone virker som gode produkt begge to. Det har egentlig kokt ned til at jeg lurer på hvilken mus som har best ergonomi. Meningene er visst veldig delt om Avatar etter hva jeg har lest, men Kone har en merkelig "ringefingerholder" som ikke er der jeg pleier å ha ringefingeren. :shrug:

Noen som har testet begge (eller en av de) og kan si litt om ergonomien på dem?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, jeg har ikke prøvd verken Avatar eller Kone, men jeg har prøvd G5, MS Sidewinder, MX518 og SS Ikari. Av de musene så er jo G5 og MX518 veldig gode og like i fasongen. Sidewinder føles litt plastikk, men den har jeg ikke prøvd så mye. Ikarien derimot er helt perfekt. Den er litt breiere enn G5-en og den har en liten "flapp" som ringefingerstøtte. Så hvis du er ute etter en mus som er veldig ergonomisk korrekt så anbefaler jeg SS Ikari, men jeg har som sagt ikke prøvd noen av de du har sett på.

Lenke til kommentar

Endte med at jeg selger den nå (Ref.signaturen) Ergonomien er fin fin til windowsbruk, men jeg har ikke helt blitt fortrolig med den til spilling. Er vandt med å holde langt bakpå, og det blir litt feil med slike ergonomiske mus. Ender vel opp med å gå for Logitech G5 tenker jeg, må bare få kommet meg til en butikk hvor jeg kan få testet den først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...