Mxj Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har et 450D med kit-objektivet. Det har, helt til i dag, funket helt uten problemer. Det som nå er problemet er at når jeg prøver å ta bilde med noen av de manuelle programmene vil ikke fokusen, hverken med manuell eller auto, låse seg og den bare fortsetter å fokusere. På autoprogrammet fungerer det derimot akkurat slik det skal og fokusen låser seg og pipet kommer. Er det noen innstillinger jeg har klart å gjøre om på eller er det noe som er feil med objektivet? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du har kommet borti AF Servo. Endre tilbake til enkeltbilde, så funker det. Lenke til kommentar
Mxj Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Åherregud, kom på at jeg hadde på det med en gang du sa det! Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hvis kameraet mitt får fjortisnykker,så bruker jeg og sette det tilbake til fabrikk innstillinger. Men nå er jeg en god far da,så kameraet mitt har oppfører seg helt eksemplarisk i det siste. Endret 13. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå