MR- Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har nå hatt Logitech Z-2300 i 3 år, og begynenr å få lyst på noe nytt. Er egentlig knall fornøyd med annlegget men man har alltid lyst på noe som er enda bedre. Har tenkt litt på Logitech Z-5500, men det begynner å bli litt "gammelt", så er litt skeptisk. Noen som har tips? Noen som har noen lure tips/triks for å tyne maks ut av Logitech Z-2300 foresten? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg er på vei til å bytte fra et 5.1 Inspire anlegg (analogt) til et Logitech z-10 anlegg nettop fordi jeg får fjernet suben (høytalerne har ok bass for mitt bruk). Kan ikke si annet enn at det er langt bedre med hodetelfoner når man gamer enn med et surround annlegg som så og si ikke brukes, derfor er det nok langt bedre å gå over til z-10ern og ikke minst langt mindre kabler. Lenke til kommentar
MR- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 1. Jeg har lagt gameing kariæren på hylla for lenge siden. 2. Det eneste jeg er ute etter er ett annlegg som spiller bedre og ikke koster skjorta. Og jeg trives veldig godt med 8" basselemt i stedet for ett 2.0 sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå