Gitaristen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en Speedtouch ST546. Denne restarter seg noen ganger. F.eks, jeg spiller eller noe sånt, eller hva som helst... Så "Timer" jeg, om gamere kaller det. Internettet restarter seg. De fire lysene på Speedtouchen min går oppover igjen.. Når det restarter, går jeg og ser på ruteren, Speedtcouh ST546, at kun det første lyset lyser, men det lyser rødt, "Power" lyset, så går det sakte oppover igjen.. Slik fortsetter det :/ Noen ganger kjører internettet vanlig, og restarter seg ikke.. Vet noen noe om hva som er galt? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Test å resett Speedtouch routermodemet ditt. - På baksiden av modemet har du et lite hull hvor det står 'Reset' Hold inne denne knappen til 'Power' blir rød. Når dette er gjort, går du på pcen din og skriver http://10.0.0.138 - Klikk på 'Speedtouch' og deretter 'Set up' og legg inn nødvendig informasjon for å komme deg på nett igjen. Dersom det ikke skaper noe bedring (du må teste over 1 dag eller fler) så ringer ISP'en din, forklar situasjonen og hva du har gjort, og spør om dem kan sende deg et nytt routermodem. Lykke til Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har en Speedtouch ST546.Denne restarter seg noen ganger. F.eks, jeg spiller eller noe sånt, eller hva som helst... Så "Timer" jeg, om gamere kaller det. Internettet restarter seg. De fire lysene på Speedtouchen min går oppover igjen.. Når det restarter, går jeg og ser på ruteren, Speedtcouh ST546, at kun det første lyset lyser, men det lyser rødt, "Power" lyset, så går det sakte oppover igjen.. Slik fortsetter det :/ Noen ganger kjører internettet vanlig, og restarter seg ikke.. Vet noen noe om hva som er galt? Her er det et klassisk tilfelle av spenningsfeil. Har sett en del av disse på denne ruteren, men aldri opplevd det selv, selv om jeg har brukt en del rutere. Feilkilden kan være i ruteren, strømadapteret og stikk-kontakten. kontakt din ISP og forklar problemet, så vil de nok sende deg en ny pakke med både ruter og strømadapter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå