Riona Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 skal kjøpe pc til mamma i julegave. Hun blir nok å bruke den til tekstbehandling, mail og litt bildebehandling. Noen som har tips om en god pc jeg kan kjøpe til henne? Det hadde vært en fordel om det kunne fulgt med xp istedetfor vista men det er ikke et must Hva tror dere om pcene som elkjøp selger? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Litt mer info hadde vært fint. Hva slags størrelse er du ute etter? Må den kjøpes i butikk eller kan den bestilles over nett? Lenke til kommentar
Riona Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Litt mer info hadde vært fint. Hva slags størrelse er du ute etter? Må den kjøpes i butikk eller kan den bestilles over nett? størrelse? har ikke peiling. Vanlig?...jeg kan ikke så mye omm speesifikasjonene (altså skjermen burde være ca 15 tommer) og den kan gjerne kjøpes over nett. Endret 13. desember 2008 av Riona Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis det bare er snakk om en enkel pc som skal surfes litt med og skrive litt stuph i word elns, så ville jeg gått for denne. Hva menes med bildebehandlig? sortere bildene fra forrige ferie? eller lage fancy shiznitz i photoshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå