OpusNR1 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Lager en tråd her i klartekst siden jeg brukte veldig lang tid på å finne løsning på dette problemet. Jeg installerte Freedom Fighters på laptopen min som kjører vista 64 bit. Et stort problem er at spillet går alt for fort! Jeg vet ikke om det er vista som forårsaker det, eller om det er noe annet med laptopen. Løsningen til å få spilt dette fantastiske spillet er i alle fall som følger: Hiv opp en drøss med vinduer før du starter spillet. Voila spillet kjører i normalt tempo! (feks noen firefoxvinduer med tabs, windows mediaplayer osv.) Man trenger ikke kjøre det i kompabilitetsmodus eller noe som helst. Jeg måtte ha 8-9 vinduer oppe for at spillet skulle gå normalt. Hvis du bare får en blank skjerm når du starter spillet, slett filene i "Freedom Fighters\Movies\". Solution for Freedom Fighters 2x speed problem (Freedom Fighters speed fix): Just start a bunch of programs before you fire up freedom.exe (firefox, wmp, ie ect.) I had to have about 8-9 windows open for the game to run normaly. You don't even have to use compability mode. If you have problems with a black screen when you start the game, just delete the files in "Freedom Fighters\Movies\". Enjoy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå