bendik_92 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har begge deler og bruker PS3-en suverent mest. Grunnene er nok i prioritert rekkefølge støysvakhet, blu-ray/dvd, gratis online og bedre d-pad. Ellers er maskinene jevnbyrdige nok. Hva vennene dine har og hvilke spill du har lyst på er nok de to viktigste tingene å tenke på. Drit i tørre tall. Har også begge deler og spiller helt klart ps3 mest.Vill kjøpt den konsollen som har de spillene du har lyst på. Xbox er også topp med gears of war 2 Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 PS3 + Stilig (Subjektiv) Kraftig Stillegående Sonefri Wifi om du trenger det Blu-ray om du trenger det Oppladbar kontroller Gratis online spilling MGS, GT, LBP - Ufattelig dyr Få must haves eksklusive(For meg) Ikke xbox live Ikke vedlagt hdmi kabel Ikke vedlagt Mic Tredjeparts spill er som oftest lead-utviklet på 360 360 + Billig Bryr du deg ikke om online kan du kjøpe SKU fra 1500kr Kraftig Xbox-Live (er du kompetetiv så ...) Modulær (Du kjøper det du trenger) Vedlagt MIC Vedlagt HDMI (På elite i alle fall) Tredjeparts spill er som oftest lead-utviklet på 360 Mye DLC eksklusivt innhold Gears, Halo, Forza, Fable ... - Bråker Xbox-Live koster Ikke Wifi (Om du trenger det) Ikke Blu-ray (Om du trenger det) Ikke MGS og sony sine spill Det er min oppsummering. Jeg ville valgt 360, men liker du sony sine spill og alle kompissene dine har ps3 så er jo valget greit. Uansett så får du en bra konsoll, noe som ikke er sikkert om du hadde hatt tre kandidater. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 lagrer du spillene på harddisk, BRÅKER IKKE xbox.... Kjøper du en premium eller elite, vil derfor støyproblematikken bli komplett borte.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor leser du ikke sticky før du lager en ny tråd?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953252 Den tråden, kombinert med eit stort utval av andre trådar om dette emnet, bør gi svar på spørsmåla. Fortsett derfor i tråden -drugiS- linker til. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hmmm... vanskelig valg Tror jeg kommer til å gå for PS3 da det høres ut som en konsoll med spill jeg kan like Takk for fine svar og god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg