LucarioX Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2321683 Hva tror dere om dette? Er dette akseptabel overvåkning? Kan brukerene ta skade av dette på noen som helst måte? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skader ikke meg, eneste jeg ville var å ha threesome med vegavnil og Toman85. Så skreiv jeg bebe love you til en litt små chubby jente. Så lenge du ikke bruker Home til å selge dop osv så trur inger merker noe til overvåkningen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tror ikke det har så mye å si, men litt kjipt for det om. Vi har snart ikke privatliv lenger, alt skal overvåkes og nedskrives til en evt senere kontroll. Men det er vel prisen vi må betale for å leve som vi gjør. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det ikke bare bruke mellomrom eller punktum i ordet da? Jeg husker jeg gjorde det den tiden jeg spilte 1.6. Mange servere som ikke tålte whining. Hatet når folk gulla meg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokkere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Mener da mer slik at organisasjoner som kunne skapt sony hodebry, hvis de fant ut at barna skrev banneord o.l. Selv ser jeg ikke på banning som et problem, det skader ingen, med jeg tror nok ikke sony vil ha media o.l slengt etter seg fordi de tillater, i et spill som er merket for alle, banneord. Den bagatellen vil de nok unnlate Endret 13. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Haha, "Christmas" blir sensurert. :!: Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokkere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Mener da mer slik at organisasjoner som kunne skapt sony hodebry, hvis de fant ut at barna skrev banneord o.l. Selv ser jeg ikke på banning som et problem, det skader ingen, med jeg tror nok ikke sony vil ha media o.l slengt etter seg fordi de tillater, i et spill som er merket for alle, banneord. Den bagatellen vil de nok unnlate Vel forsåvidt sant det da, skjønner jo det. Men irriterer meg fortsatt over discovery channel, spesielt når enkelte programmer så og si bare går ut på og banne (american chopper for eksempel) Men det var nok OT for i dag. Ang. det med at Sony overvoker PSN brukere så har jeg ikke noe i mot det. Haha, "Christmas" blir sensurert. :!: Sikkert for at muslimer ikke skal føle seg hetsett eller no Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Pft. Home har som et hvilket som helst nettforum/spill et visst behov for moderering. Det er det dette handler om. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokkere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Mener da mer slik at organisasjoner som kunne skapt sony hodebry, hvis de fant ut at barna skrev banneord o.l. Selv ser jeg ikke på banning som et problem, det skader ingen, med jeg tror nok ikke sony vil ha media o.l slengt etter seg fordi de tillater, i et spill som er merket for alle, banneord. Den bagatellen vil de nok unnlate E ikke d 18 år på Home då? Mener eg har lest d et sted? Å ka blir forskjellen på å ha sensur for banning her og på home? Tror d e mer banninger her siden noen e uenig med noe andre sier og slikt. Å diskusjon e jo også for alle? Hører ikke noen klage på at diskusjon ikke har sensur Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skader ikke meg, eneste jeg ville var å ha threesome med vegavnil og Toman85. Så skreiv jeg bebe love you til en litt små chubby jente. Så lenge du ikke bruker Home til å selge dop osv så trur inger merker noe til overvåkningen. HAha, der er du påan igjen Men synes det er greit dem har kontrollen, vil ikke noe skal foregå ulovligt i Home Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokkere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Mener da mer slik at organisasjoner som kunne skapt sony hodebry, hvis de fant ut at barna skrev banneord o.l. Selv ser jeg ikke på banning som et problem, det skader ingen, med jeg tror nok ikke sony vil ha media o.l slengt etter seg fordi de tillater, i et spill som er merket for alle, banneord. Den bagatellen vil de nok unnlate E ikke d 18 år på Home då? Mener eg har lest d et sted? Å ka blir forskjellen på å ha sensur for banning her og på home? Tror d e mer banninger her siden noen e uenig med noe andre sier og slikt. Å diskusjon e jo også for alle? Hører ikke noen klage på at diskusjon ikke har sensur Det er 16 års aldersgrense på Home, så barn har ikke noe og gjøre der uansett EDIT:Endret aldersgrensen Endret 14. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokkere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Mener da mer slik at organisasjoner som kunne skapt sony hodebry, hvis de fant ut at barna skrev banneord o.l. Selv ser jeg ikke på banning som et problem, det skader ingen, med jeg tror nok ikke sony vil ha media o.l slengt etter seg fordi de tillater, i et spill som er merket for alle, banneord. Den bagatellen vil de nok unnlate E ikke d 18 år på Home då? Mener eg har lest d et sted? Å ka blir forskjellen på å ha sensur for banning her og på home? Tror d e mer banninger her siden noen e uenig med noe andre sier og slikt. Å diskusjon e jo også for alle? Hører ikke noen klage på at diskusjon ikke har sensur Ja det er 18 års aldersgrense på Home, så barn har ikke noe og gjøre der uansett Det var 18 år på closed, på open e det 16 års aldersgrense. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Synd det er så mange fjortiser som er på Home. Skulle ønske man ikke kunne jukse med alderen. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Hva jeg kjøper av spill og hva jeg gjør på home / sender av meldinger på super-dialekt på psn - det er enten med på å gjøre spillopplevelsen bedre / home opplevelsen bedre og så videre. Da kan man heller sette seg og være paranoid over hva EUs tjenestedirektorat sitter inne på av informasjon om oss, til tross for at vi har sagt nei til EU.... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ja det får jeg virkelig håpe dem gjør. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Selv forstår jeg dette godt. Tenk hvor mye trøbbel sony kunne fått hvis folk solgte dop, varer o.l i home. Det kunne vært kastrafalt, så jeg tror rett og slett det er bra, og det blir jo et hyggeligere samfunn! Så nemlig i us home, at når folk skrev banne ord, ble det endret til *****... Hvis det er dette som skjer, er det bare bra. Tror heller ikke de bryr seg veldig om en leker seg litt, skriver litt tullemeldinger som du gjorde, bebeluv, verre med større ting, som f.eks salg av dop. Home trenger enkelte regler og det er jo det som skjer nå! Herregud skal de fan meg blokkere banning her også. Er så luta lei av discovery channel på dette punktet, hver gang noen banner (som er ofte) kommer det en pipelyd og sånn klodder greier fremfor munnen. Ingen tar da skade av litt banning. Jævla hestkuk! Noen som tok skade? Mener da mer slik at organisasjoner som kunne skapt sony hodebry, hvis de fant ut at barna skrev banneord o.l. Selv ser jeg ikke på banning som et problem, det skader ingen, med jeg tror nok ikke sony vil ha media o.l slengt etter seg fordi de tillater, i et spill som er merket for alle, banneord. Den bagatellen vil de nok unnlate E ikke d 18 år på Home då? Mener eg har lest d et sted? Å ka blir forskjellen på å ha sensur for banning her og på home? Tror d e mer banninger her siden noen e uenig med noe andre sier og slikt. Å diskusjon e jo også for alle? Hører ikke noen klage på at diskusjon ikke har sensur Ja det er 18 års aldersgrense på Home, så barn har ikke noe og gjøre der uansett Det var 18 år på closed, på open e det 16 års aldersgrense. Ah, sorry, det er nemlig E, everyone på us home, derfor trodde jeg det var det samme her. Endret 14. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Huff, det her er langt frå akseptabelt. Om eg har forstått det rett: * Sony kan samle inn kva som helst av informasjon, og gjere kva dei vil med han. * Dei fråskriv seg alt ansvar for å hjelpe deg om du skulle miste ting du har kjøpt frå PSN, sjølv om tapet skulle vere deira feil. * Dei gir seg sjølv rett til å endre brukaravtalen utan vidare. Dette er ein heilt latterleg dårleg avtale, men eg er redd han ikkje er utypisk. Der er vel nesten ingen som les avtalevilkåra før dei klikkar på "I Agree", og etter mi meining burde ikkje denne typen "expressed consent" på nokon måte reknast som gyldig. Det hadde vore interessant å sett kva som hadde skjedd om ein slik avtale måtte skrivast ut og signerast for å vere gyldig. Ein lang og ugunstig avtale ville då ha vore ei konkurranseulempe. Eg ville i alle fall ikkje ha signert på det her. I dette tilfellet hadde det ikkje vore noko problem å gjere avtalen so kort at alle kunne ha lest han. Eg meinar Sony burde endre teksten til det her: "You have no rights. - I Agree. - I do not agree." Nei, dette var dårlege greier, Sony. Kay Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så ikke godta avtalen da, hvis den er så dårlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå