Joddleif Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har vurdert å kjøpe meg bærbar PC. Falt for denne: http://www.hp-expo.com/no/nor/products/not...pcs/dc820a.html HVa er positivt? Hva er negativt? Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nå aner jeg heller ikke prisen på denne maskinen, men noe som slo meg da jeg myste gjennom spec'n var oppløsningen på skjermen. Max 1024x768. På en 15" er det behagelig med 1400x1050 (eller hva det nå var) Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 På Elkjøp koster den nå kr. 11995,- Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Lykke til med å få fatt i den hos Elkjøp. Spurte de i dag, de ventet den inn tidligst i slutten av mnd. Surt, kunne tenkt meg en sånn selv... F. Lenke til kommentar
haarr Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har lurt på denne selv. På Lefdal på telefon oppgir de at den har P4M-prosessor, men på alle specene står det at det bare er P4. Og det er jo litt surt... Elkjøp sier også at den er P4. Så det er nok Lefdal som ljuger. Det går forresten an å reservere maskinen allerede nå, så får man den seinere. Hvis man IKKE reserverer seg før 16.april må man sannsynligvis betale 14 eller 15000 for den når den kommer i butikken. Lenke til kommentar
lars_q Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Denne maskinen ser ikke ut til å ha USB 2. Kanskje litt kjedelig å å ikke ha det på maskinen når teknologien allerede er her??? Lars_q Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Denne maskinen ser ikke ut til å ha USB 2. Kanskje litt kjedelig å å ikke ha det på maskinen når teknologien allerede er her??? Lars_q Hvordan vet du at det ikke er Usb 2.0?? Lenke til kommentar
lars_q Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fordi jeg ringte til Elkjøp og de ga meg det svaret. Dessuten så står det bare at maskinen har USB på alle spesifikasjoner. Ville jo tro de ville skrevet USB 2 om så var tilfelle. Har egentlig veldig lyst på denne maskinen. Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvor negativt det er at den mangler USB 2 og eventuelt om det finnes en løsning for å implementere USB 2?? Lars_q Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fordi jeg ringte til Elkjøp og de ga meg det svaret. Dessuten så står det bare at maskinen har USB på alle spesifikasjoner. Ville jo tro de ville skrevet USB 2 om så var tilfelle. Har egentlig veldig lyst på denne maskinen. Kan noen gi meg et fornuftig svar på hvor negativt det er at den mangler USB 2 og eventuelt om det finnes en løsning for å implementere USB 2?? Lars_q Jeg har Hp ze4278. Denne har ihvertfall Usb 2.0 (fikk ihvetfall oppgitt det når jeg kjøpte pc). Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis det ikke er usb 2.0 er ikke det et stort problem. Et pcmcia kort fikser den biffen. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kan vel ikke kjøre ekstern usb hdd med usb 1.1. Ellers går vel det meste greit med 1.1. Lenke til kommentar
lars_q Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har satt meg opp på bestilling av denne på Elkjøp. De har bestilt 9 stykk og jeg tror 8 av dem nå er reservert. Men de har ikke levering før tidligst 25 april. De har den også på Telehuset, men da for 1000 kroner mer. Håper jeg blir fornøyd! Vigleik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå