Gå til innhold

Til alle som vil ha Canon 1000D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det ser ut til på være uten IS, og du får den til 3495 med. Det er en stor forskjell i kroner og øre, men når man tar hensyn til at den uten IS garantert blir byttet ut av de fleste med interesser for foto så kan det dyrere kit-et svare seg på sikt. Men jeg kunne godt ha slått til på juletilbudet, siden jeg ikke har behov for optikken uansett.

Men for å være helt alvorlig så er det er veldig godt tilbud til de som ønsker en fot innom Eos-systemet. Og det ønsker jo alle :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Nå er det vel Canon, og ikke JP som pakker kitene, og det er merket utenpå esken om det er IS eller ikke :-)

Gratulerer, du blir helt sikkert fornøyd.

Lenke til kommentar
Fikk min pakke med Canon 1000D på frdag, bestillt hos Japan Foto. Kjøpte kitpakken med Hus og 18-55 uten IS, pris 2990,-. Åpnet pakken på Fredag, og til min store overraskelse, så hadde de sendt med en 18-55 IS. Ikke dårlig. :) :)

Da har de nok gjort en feil. Jeg for min del ville fortalt dem det :)

Lenke til kommentar
Fikk min pakke med Canon 1000D på frdag, bestillt hos Japan Foto. Kjøpte kitpakken med Hus og 18-55 uten IS, pris 2990,-. Åpnet pakken på Fredag, og til min store overraskelse, så hadde de sendt med en 18-55 IS. Ikke dårlig. :) :)

Da har de nok gjort en feil. Jeg for min del ville fortalt dem det :)

Hadde det vært en større feil, så hadde jeg gjort det. Men ser ikke helt vitsen, da det skiller nkr 200 mellom IS eller uten. Det blir totalt sett mere utgifter med porto frem og tilbake. Pris på 18-55

Lenke til kommentar
ser ikke helt vitsen, da det skiller nkr 200 mellom IS eller uten

Hvis det er en feil, så vil de sikkert sette pris på å få vite det. Dersom det ikke er en feil vil de sikkert sette pris på å få vite at de bør oppdatere annonsen. Uansett blir du neppe nødt til å returnere eller betale mellomlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...