Gå til innhold

Seeder veldig dårlig på bredband med utorrent.

Anbefalte innlegg

har 10/10 MB fra 3net. men det ser ikke ut som eg får lasta opp så mye som eg burde. bruker utorrent. det ser for meg ut som eg ikke får koblet til alle nye leechere. hva kan gjøres?

bruker ikke ruter foreløpig. er koblet rett til internett uten ruter eller switch. har latt utorrent porten passere fritt i windows brannmur. har prøvd force seeding og bandwith allowcation high uten at det hjelper. noen som har ideer?

når jeg laster ned så får jeg full nedlasting. laster ned med nesten 3 MB/s som er mer enn hva jeg betaler for faktisk. burde ha ligget på 1.3- 1.4 MB/s.

når jeg tester linjen min i hardware sin speedtest så får eg 10/10 MB. mens på speedtest så varierer det sinnsykt. der får eg 10MB ned mens det er fra 3til 6MB opp. har lastet opp med 800Kb/s på det meste og det er det sjeldent jeg gjør.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker uTorrent selv, og jeg må si det "kødder" en gang i blant. Men har du prøvd å sette porten i programmet på 55 300 55-500??? Det er porter som Windows brannmuren tydeligvis slipper litt mer igjennom. Det at den ikke spiller til andre som kan "hente" det du laster ned, kna være en enkel innstilling i uTorrent.

Siden du har en linje 10/10 m/bit, høres det ut som om du har fiber. Her er ned og opplastningshatigheten høyere enn ved vanlig linje. Jeg har selv 16/0,8 m/bit og har en nedlastning på 1,9 M/sek maks! Opplastninga ligger på ca 120 kb/sek.

Håper du finner ut noe av dette...;)

Lenke til kommentar

ja, men på helt nye torrenter så er det ikke det. og som regel så er det bare en fil i det jeg laster ned og alt annet er merket sånn at de ikke skal telle. f. eks " !sample ". den filen trenger men ikke laste ned for å bli regnet som seeder.

fikk dette nå:

372894217.png

ser ut som om det er noe rart med linja.

hvis det kommer noen med 100MB nedlasting så tar det også tid før jeg fårn koblet til dem.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
ja, men på helt nye torrenter så er det ikke det. og som regel så er det bare en fil i det jeg laster ned og alt annet er merket sånn at de ikke skal telle. f. eks " !sample ". den filen trenger men ikke laste ned for å bli regnet som seeder.

fikk dette nå:

372894217.png

ser ut som om det er noe rart med linja.

hvis det kommer noen med 100MB nedlasting så tar det også tid før jeg fårn koblet til dem.

Ring leverandøren å hør med dem.

373276066.png

NTE (Altibox) 30/30mbit linje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...