Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Et 3 ukers langt prosjekt er nå over, og heter "Who am I?". Jeg har møtt min side av fotograferingen som er helt ny, og prosjektet har gitt god tid til å tenke over hvem jeg egentlig er. Noe svar på det vil jeg aldri finne, og vil derfor presentere det gjennom en kunstform jeg føler jeg har bedre tak på, gjennom bilder. Bildet er et oppsatt bilde, og jeg har brukt litt over 2 timer på rekvisita. Det er et gjennomtenkt bilde, og hvert element har en historie eller tanke bak. Følgende faktorer har fulgt meg hele perioden: Who am I? Who I am. I am Who? Håper flere enn meg kan se budskapet bak bildet... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Gud, det var mye BS i ett innlegg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Joa, artig men litt typisk bruk av fiskeøye. Ikke at det er dårlig, men bildet i bakgrunnen til høyre er mye finere. Men det skyldes kanskje motivet? Hmmm. Som sagt er det artig, men jeg kan ikke si at det er noe annet enn en typisk fiskeøye-lek. Som jeg har sett mange ganger før. Men når du legger til at det er en historie bak det, så ser jeg at ditt forsøk på å formidle paranoia. Og i så måte er det vel sånn noenlunde vellykket. Hvor lang tid tror du det tar før du blir lei av denne effekten? Det blir jo veldig fort klisjeer av slikt. Det er faktisk vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Er den greia helt oppe i venstre hjørne, så gjennomtenkt? Jeg kan i alle fall ikke tolke det som det. Men for all del, et bra bilde! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Er den greia helt oppe i venstre hjørne, så gjennomtenkt? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 hadde bilde kanskje vaert enda bedre hvis haaret til fyren ikke hadde vaert kutta, eller er det kanskje en mening bak dette ogsaa!? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Kaos kan være planlagt. Trikset er å planlegge det slik at folk ikke vet om det faktisk er planlagt eller ikke. Her treffer elementene bra, kansje er komodene ett påtvunget system for orden som ikke blir fulgt 100%? Stolen/krakken/whatever i venstre side er jo ett tegn på at subjektet ikke liker fullkommen orden, og fisheye-effekten bidrar til dette. Legg merke til at subjektet opptar en uforholdsmessig stor del av helheten. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Heggstad: Tror du ikke jeg har kunnskaper til å fjerne den på 10 sek om jeg ville ha den bort? Endret 13. desember 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Tviler ikke, men jeg antar at den har en mening. Du setter premissene for helheten når du popøst påpeker at ethvert element er der fordi det sier noe. Jeg tolker bildet etter dine premisser, siden de virker rimelige. Hele greia sier mye, og hinter til mer. Du avslører mye, men lar mystikken ta seg av endel. Vet ikke hva det er, men liker helheten. Kansje er det kaoset? (Jeg liker kaos.) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Hehe, se editen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Edit samtidig som andre skriver innlegg er frekt Hva er egentlig den greia på venstre side av cd-spindelen? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Gud, det var mye BS i ett innlegg. hahaha, så enig så enig! Tøff homer-plakat i taket. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 En skittentøyskurv... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg vil opplyse om at dette er BK, ikke et forum for innredning av tenåringsrom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå