Bengt2 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Lyden ble helt borte fra pcen, helt plutselig en dag. Hvordan finner man ut hvordan driver man skal laste ned? er ikke sikker¨på hvordan pc det er, utenat det er en asus stasjonær. takker for hjelp Endret 13. desember 2008 av Bengt2 Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kyden ble helt borte fra pcen, helt plutselig en dag.Hvordan finner man ut hvordan driver man skal laste ned? takker for hjepl Da finner du ut hvilket lyd kort du har i pc-en og googler fram drivern. Skriv Dxdiag i RUN boksen så finner du det, men antageligvis har du lydkortet ditt intigrert i hovedkortet. Men vis lyden din bare gikk en da, så veit jeg ikke om det har noe med drivern å gjøre. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du har vel sjekket at lyden bare ikke er dempet i Windows (sikkert et veldig dumt spørsmål)? Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 AtleBer: Prøvde det, men fikk bare opp: Ingen lydkort ble funnet. Hvis et lydkort er forventet, bør du installere en lyddriver levert av maskinvareleverandøren. KnewtFan: ja har sjekket, det. Eller, det lydsymbolet ble bare borte det også? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Veit du om du har et eget lydkort eller ikke? Vis du har et eget lydkort så er jo problemet ganske klart. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da er det nok noe galt med driverene. Bare last de ned og innstaler de på nytt . Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hvodan finner jeg ut hvilket drivere jeg skal laste ned? AlteBer: Tenker du på om kortet er løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå