Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Når jeg starter freelancer ser jeg bare 1/4 av bildet eller noe. Alt er stort, så jeg tipper på at oppløsningen er feil. Har prøvd å gå inn på options, men der hvor resolutions er er utenfor "skjermen". Dvs, jeg kan flytte musa dit (får forandret på bl.a gamma) men jeg finner ikke oppløsning forandringen. Tips? Noen som vet hvilken .ini fil jeg må endre for å endre oppløsningen? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Vet ikke helt .. men ta å søk da vettu.. søk i katalogen og velg slik at søkefunksjonen søker inni filene også. Og søk da på resolution. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Inifila heter "PerfOptions" og nedrerst inne i denne kan du forandre "display reslolution" Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 hvordan søker jeg "Inni" filene? hvor finner jeg perfoptions? Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 PerfOptions.ini åpne den i notepad Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 PerfOptions.iniåpne den i notepad jeg finner ikke fila! kanskje det er derfor alt går skeis??? (den mangler??) uhh. høres rart ut.... hvilken mappe skal den ligge i da? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Så lag den da .. skader ikke å teste .. hvis ikke så reinstallerer du. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 lag den? aner du hvor mange ting som skal være i en sånn ini fil? Har reinstallert 2 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå