akb34 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 trenger hjelp til å løse et problem på min HP pavilion.med XP home edition da jeg går på windows update .så finner maskinen servicepack 3 som oppgradering. klikker på installer. så går det noen sek ,så kommer det opp en feil melding . microsoft outlook 2002 funksjonen du prøver å bruke er på en CD-ROM eller annen flyttbar disk som ikke er tilgjengelig... men problemmet er at jeg har ikke outlook 2002 eller noen office pakke instalert på pc,n har bare det som fulgte med å det var works. har vært i kontakt med microsoft men ,fikk beskjed å søke hjelp via email .så har sendt de en mail .ble lovd svar tilbake innen 24t max ,men det er jo 4 dager siden ,men har ikke sett eller hørt noe . er det noen av dere her på forumet som har en løsning på dette problemmet mitt?? mvh akb Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dette ser ut til å være et problem med ActiveSync på HP-maskiner. Sannsynligvis søkes det etter filen outret.msi som finnes på en ActiveSync-CD eller noe liknende som følger med maskinen. Du kan også forsøke å laste ned hele SP3 og ikke bruke Windows Update. Da skal det fungere. http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=no Lenke til kommentar
akb34 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 lastet ned hele servicepack 3 fra linken du ga meg å det funket fint som bare det. bortsett fra at den oppdateringen til servicepack ligger på windows update fortsatt. kan man bli kvitt den eller må den bare bli liggende der? tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå