Eplekaka88 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Vent til imorgen... Endret 13. desember 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det virker litt skeivt, men jeg tror ikke det er det. Jeg synes det er en grei ide, men dessverre så er det ikke gjennomført bra. En svakhet med slike bilder er at spiret alltid forsvinner i mørket, og da synes jeg at det er game over. Selv om spillet med månen i bakgrunnen er litt ok. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Elendig redigering i forsøket på å få inn månen. Ser det helt ekstremt tydelig! Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Dooh, problemen med månen var at den blei så sinnsjukt blur'ete, så tok en måne fra eit anna bilde men glømte å ta vekk firkanten, Faen! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ikke slett tråden for det. Når du gjør slett arbeid og legger det ut for vurdering får du stå for det, slik at de andre som leser tråden kan lære noe av den. Det må ikke bli slik at bilder som får dårlig kritikk bare trekkes tilbake. Vi hadde en som gjorde det samme for noen uker siden. Det ble for flaut med litt småkritikk, i og med at vedkommende stilte ekstreme krav til sterile kvaliteter i andres tråder. Det førte til at h*n trakk tilbake to tråder på rad fordi det ikke endte med skryt. Slike tilstander kan vi ikke ha. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Kan redigere bilde imorgen.. skal ut på sprell ikvell Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dooh, problemen med månen var at den blei så sinnsjukt blur'ete, så tok en måne fra eit anna bilde men glømte å ta vekk firkanten, Faen! Haha, bummer! XD Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kan redigere bilde imorgen.. skal ut på sprell ikvell Det er greit, for jeg regner ikke med at akkurat du ville gjøre et slik stunt. Men jeg synes du burde la bildet ligge ute slik at de som ønsker å lære noe kan studere det. For det er jo litt av hensikten at vi skal lære av det gode såvel som det dårlige. Nu ja, ikke bli for full. Da ender du bare opp på nachspiel med folk du ikke kjenner, og våkner med en uvanlig smerte der hvor maten tar sorti. Ikke at jeg har noen personlig erfaring med det, men jeg leser da aviser for å følge med hva dere unge må forholde dere til. Lenke til kommentar
Junien Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, på dette tidspunktet kan jeg ikke se noe bilde, verken av noen måne eller noe annet, og jeg innrømmer at jeg ble frykt-e-lig nysgjerrig;) Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Med goooood grunn.... snakkes, gjekk flott ikveld så tar natta no...Ikkje noko vakning bland folk eg ikkje kjenner på nach og styr.. menmen.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Drikke på en søndag.. Legg ut bildet i morgen, da! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Drikke på en søndag.. Legg ut bildet i morgen, da! Hvis du ser på tida var den klokken 02.46 på søndag, altså natt til søndag. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Oi! Såklart.. Uansett var det ironisk ment. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Med eit nytt bilete vil heile tråden bli poenglaus, den blir difor stengt så kan trådstarter opprette ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg