TanTheMan Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg fant ingen anmeldelser av disse og er derfor i tvil. Håper noen her kan hjelpe meg. Jeg hører på mye forskjellig musikk, men ikke eller lite på trance, techno, metall, country eller klassisk. Dette blir kanskje feil sted å spørre, men kan jeg i det hele tatt bytte noe jeg har vunnet? Alt er uåpnet. Det er kanskje bare noen butikker som godtar det uten kvittering? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kan ikke si at jeg har stor erfaring med de headphoensa , men etter hva jeg leser har de veldig lik lyd karakteristikk som Skullcandy som vil si at lyden kommer til å bli lys og skjærende , og en aller så liten pinsel å høre på . Så jeg ville satse på å få bytte dem , men om du kan bytte eller ikke vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Takk for svaret. Men jeg vil fortsatt ha flere tips! En link til en anmeldelse holder også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå