hemo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hepp-hei! kjenner du til eit tastatur (med æøå!) som er bittelite og kan brukast med vanlege pesear? Gjerne trådløst, og gjerne med innebygd mus/styreplate. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Nokon som veit? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Zippy har noen knøttsmå greier, men iokke med æ ø å. Det er vel egentlig ikke noe stort problem siden æ ø å faktisk er tilgjengelig om du velger norsk oppsett. Du må bare merke knappene. Jeg har et slikt et, men bruker et mitsumi tastatur i stedet. Zippyen tenkte jeg jeg skulle putte på min fremtidige bærbare datamaskin. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Meiner du detta lysande tastaturet? ..elles fann eg det her: http://www.intolect.com/psk3000hdetail.htm Manglar lys men har to tilkoplingar for USB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 HappyHacking er kozetastatur lite, enkelt, og uten unødvendige taster :wink: ikke trådløst desverre... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du finner flere enn dette i prisguiden her på hw.no. Jeg søkte på "tastatur mini" og fant f.eks. dette: - Tastatur mini PS/2 norsk 89 tast. 12 funk tast Sort kr 542.50 - Tastatur mini PS/2 norsk m touchpad 12 funksjonstaster kr 852.50 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja, det er noe ala det lysende tastaturet, bare uten lys (litt av moroa er så klart vekke da, men sant, det er knøttlite og god taste-teknologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå