urrang- Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Heisann, søstera mi har et problem vi håper noen smarte hoder her kanskje kunna ha svar på Hun kjøpte seg Sims 2 i dag, men den bærbare pcen hennes vil ikke start installeringen. Istedenfor at den starter på vanelig måte får vi opp en mappe med tre filer i; CONTROL.DAT, DDPID og Sims2. Ut ifra det jeg forstår må sims2 være installeringsfilen, men når jeg dobbelklikker på den får jeg tilbud om å starte den i daemon tools (som faktisk ble avinstallert for en god stund siden). Jeg lurer bare på om noen vet hvordan jeg får started cden med installeringsfilen på vanelig måte? Takk, Anders. edit: innser vel egentlig nå at dette var en feilpost, men fant ingen bedre steder å poste den :/ Hadde vært fint om moderator kunne hive den over i en bedre seksjon. Endret 13. desember 2008 av urrang- Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hmm, prøv med å 1. putt i cd'en 2. gå in på min datamaskin 3. dobbel klikk på cd'en 4. finn autoplay.exe 5. om du ikke finner autoplay, let etter setup exe / sims2.exe Endret 13. desember 2008 av Sertito Lenke til kommentar
urrang- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 finner sims2 men maskinen finner ikke noe program å åpne den i oO skjedde akkurat det samme på min laptop når vi prøvde. Begge maskinene kjører vista, men sims2 skal da virke til vista også? Lenke til kommentar
gorefest Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 finner sims2 men maskinen finner ikke noe program å åpne den i oO skjedde akkurat det samme på min laptop når vi prøvde. Begge maskinene kjører vista, men sims2 skal da virke til vista også? finner sims2 men maskinen finner ikke noe program å åpne den i oO skjedde akkurat det samme på min laptop når vi prøvde. Begge maskinene kjører vista, men sims2 skal da virke til vista også? ja sims2 funker i vista. men synes det høres litt rart ut at det bare er 3 filer.. men jeg hadde sims2 fordelt på 4 cder, så det er mulig at det er annerledes på dvd. hvilken filtype er sims2 fila? (altså det som står etter . feks .dat) hvis du ikke ser filtypen må verktøy og mappealternativer, vis (eller noe, jeg har engelsk) og fjern den haken som står på skjul visse typer filtyper. husk og endre det tilbake.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+898537134 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 det som kaaan kanskje hjelpe er å legge alle filene ut på skrivebordet.. liksom hele cd-en og kjøre den derfra. og starte setup.exe eller autorun.exe.. jeg har vista og funka fint å installere sims2 dvd-en på min laptop ;0 Lenke til kommentar
urrang- Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) søsteren min sover nå, men jeg skal teste i morgen. Takk for svar : ) edit: nvm hun er våken nå sims2 er en udf fil, og ja spillet kom på kun en cd. Venter på at filene skal bli dradd over til skrivebordet, men synes det ville vært litt merkelig om dette skulle virke. Edit2: funka ikke å legge filene ut på skrivebordet heller :/ Endret 13. desember 2008 av urrang- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå