mr. fungus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vil gjerne kjøpe Nokia 7250 for en rimelig pris, men er det en mobil jeg går glipp av?? (og vil heldst ikke ha 3650 :-? ) Men alikevel, glad for svar... Takk på forhånd... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ville ikke anbefale den. Ville heller satset paa siemens eller SonyEricsson. Tilogmed Motorola t720i er bra hvis du ikke vil ha et bra kamera. Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Ville ikke anbefale den. Ville heller satset paa siemens eller SonyEricsson. Tilogmed Motorola t720i er bra hvis du ikke vil ha et bra kamera. Tusen takk, den skal jeg tenke på... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ville ikke anbefale den. Ville heller satset paa siemens eller SonyEricsson. Tilogmed Motorola t720i er bra hvis du ikke vil ha et bra kamera. Tusen takk, den skal jeg tenke på... Nei for all del, kjøp heller nokia 7250 enn t720i! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 viss du ikke vil ha 3650 (gud bevares?) synes jeg ericsson t610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå