wewwen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei! Skal kjøpe en student pc, budsjettet er på ca 5-6 tusen. Vil helst at den skal være stillegående, og lett. Men helst ikke en slik mini-pc. Vista hadde også vært flott. Utseende har ikke så mye å si, men kan godt være fin :=) Noen forslag? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
espenae Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei! Skal kjøpe en student pc, budsjettet er på ca 5-6 tusen. Vil helst at den skal være stillegående, og lett. Men helst ikke en slik mini-pc. Vista hadde også vært flott. Utseende har ikke så mye å si, men kan godt være fin :=) Noen forslag? Takker på forhånd! ka skal du bruke den til musikk internett spill? skriv en liste med ka du kommer til å bruke den mest til. kor lett vil du ha den?? 2kg? kor stor skjerm? skriv det så kan eg finne en til deg;) Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Bærbar eller stasjonær ? Du beskriver for lite i første post. .. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Det skal være en bærbar. Den skal ikke brukes til spilling, men hovedsaklig internett, musikk, film og skriveprogrammer etc. Akuratt hvor tung den skal være er jeg ikke helt sikker på, men det skal være lett å ta den me seg. Skal fraktes til og fra skolen hver dag. Angående skjerm så er det ikke så viktig, bare det er greit å se film på den. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381264 tenkte litt på denne, er det et godt alternativ. Eller har dere noe å utsette på den? Angående batteritid, så sier det meg ikke så mye når det står hvor mange timer det varer. Er det godt eller dårlig forhold til dagens standard? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=381264 tenkte litt på denne, er det et godt alternativ. Eller har dere noe å utsette på den? Angående batteritid, så sier det meg ikke så mye når det står hvor mange timer det varer. Er det godt eller dårlig forhold til dagens standard? assa det e to ting eg kan gjøre for deg, med tanke på at du skal ha STUDENT pc til 5-6 tusen som kjører helt normalt bruk, så kan jeg finne en til under 5 tusen som skal kunnet a alle de kravene du vill ha. men jeg kan også finne den beste til 5-6 tusen som då vil kjøre mye mer enn de kravene du stiller. vet ikke ka du vil? vil du spare none penger eller få en mye bedre maskin som varer noen år vist du forsatt har det bruket! ka vil du så skal eg finne en! Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Du kan jo finne en til 5.000 .. Siden studentene har et veldig stramt budsjett Endret 17. desember 2008 av Steamed Lenke til kommentar
espenae Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 en god pc: http://www.elprice.no/julegavetips/til-dat...r-pc-lxaqb0x636 dette er en acer aspire 5920g har den selv, med den kan du kjøre det meste, til ditt bruk er den mer en god nok! eneste minus er litt tung vist du har langt å bære til skolen. + helt ypperlig batteri med baret skrive prog og internettside opp er dne på 4 timer levetid! normalt 1.5 til 3 timer er normalt batteri! noe billigere: skal jeg finne senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå