Gå til innhold

Gears of war 2 matchmaking = TRÆÆÆIGT

Aleksander-yo

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg og de jeg har spilt med de par siste dagene som opplever en enorm svakhet i matchmakingen på multiplayeren? Jeg kan sitte i opptil 15 minutter for å vente på at spillet skal finne et lag som vi kan spille mot. Det går relativt fort å finne spillere til å joine laget..

Jeg går gjennom nettverkstesten glatt, og det gjør mine medspillere også. Skjønner ikke hva som kan være problemet. Det er vel ingen som har en løsning til meg, men er det noen som vet om Epic jobber med saken? Eventuelt når det kommer en update som kan fikse dette utrolig irriterende problemet (for min del ihvertfall).

- Aleksander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg og de jeg har spilt med de par siste dagene som opplever en enorm svakhet i matchmakingen på multiplayeren? Jeg kan sitte i opptil 15 minutter for å vente på at spillet skal finne et lag som vi kan spille mot. Det går relativt fort å finne spillere til å joine laget..

Jeg går gjennom nettverkstesten glatt, og det gjør mine medspillere også. Skjønner ikke hva som kan være problemet. Det er vel ingen som har en løsning til meg, men er det noen som vet om Epic jobber med saken? Eventuelt når det kommer en update som kan fikse dette utrolig irriterende problemet (for min del ihvertfall).

- Aleksander

tror de har problemer for det har vert et par kraftige legger på spillet i d siste:P

Lenke til kommentar
Et par kraftige legger ja. Vi hadde lår en gang, det var ille det.

Men litt seriøst, ta en titt i tråden jeg linket til i første svar and you shall find answers.

Litt kjedelig å gå gjennom 172 sider? Om du vet hvor svarene er kan du gjerne gi en direkte link. ;)

Men tilbake on topic; Det er helt håpløst. Vet ikke om jeg gidder å spille det online før de har fiksa det. Er også endel teite ting i spillet som ødelegger moroa litt, men det er ikke så ille som matchmakinga og lag'en.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden sitter du i 15 minutter og venter? Da avbryter du og prøver på nytt. Hvis ikke det hjelper, prøver du en annen playlist.

Slik pleier det å være hos meg:

Starter søk

venter noen sekunder -> finner folk -> søker etter motstander

søker

søker

søker... 5min gått

stopper -> prøver annen playlist

Rinse og repeat den et par ganger, så finner man kanskje et game etter en 20 min tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...