Gå til innhold

Hjelp! Eg hatar søndagar


lurifax666

Anbefalte innlegg

ja eg må innrømme det. Eg hatar søndagar. dinna guds velsigna kvile dag. eg veit ikkje kvifor, men eg går bere med ein dårleg følelse heile dagen, kanskje det er den hersens mandagen som som sprer pesten sin over på søndagen? og so er det alltid et eller anna skule arbeid som skal gjerast på søndagar, og det gjer at eg bere går og gruar meg leenge.

er det nokon der ute som har nokon idear om koleis eg kan snu det her til en god dag?

finst det fleire der ute som føler det som meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det to søndager:

 

Selskapssøndagen: Søndager hvor det er et eller annet selskap, eller skal et sted.

Ensomhetssøndagen: Dagen hvor ingen gidder å finne på noe, alt er stengt og du sitter aleine hjemme, ensom, mens du finner på et eller annet å gjøre.

 

Jeg synes alt blir mye bedre etter å ha gått en tur, prøv det! Ellers så kan du ha et eller annet søndagsprosjekt ...

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Jeg også hater søndager! Jeg kjeder meg alltid, sitter udysjet, ustylet, uten sokker, ekkel middag for oss kresne og sitter med følelsen at jeg burde ha øvd til en prøve, gjort en lekse eller noe. Får heller aldri sove før 1-2 tiden. Sitter faktisk å gleder meg til mandagen, for da skal jeg på skole, som er nirvana i forhold til søndager.

 

Finnes bare en ting som er verre enn søndager, og det er jobb :p (Lønna inn på sparekonton er deilig tho)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg også hater søndager! Jeg kjeder meg alltid, sitter udysjet, ustylet, uten sokker, ekkel middag for oss kresne og sitter med følelsen at jeg burde ha øvd til en prøve, gjort en lekse eller noe. Får heller aldri sove før 1-2 tiden. Sitter faktisk å gleder meg til mandagen, for da skal jeg på skole, som er nirvana i forhold til søndager.

 

Finnes bare en ting som er verre enn søndager, og det er jobb :p (Lønna inn på sparekonton er deilig tho)

+1!

 

Søndag er dagen du skal gjøre noe, men noe aldri blir gjort :/

Lenke til kommentar

Jeg hater også søndager.. det er en trist dag..føler altid at man har et press på å gjøre *et eller annet* skolearbeid, samt man ikke kan være oppe lenge fordi man må opp tidlig dagen etter, og som en bonus er alt stengt. Hele dagen er bare trist.. hater den jeg også, selvom man gjør mye chill den dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...