SuprG Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei Har nylig fått et lite oppdrag hvor jeg vil ha det slik at jeg kan opprette brukere å lage en form for historikk for den personen. Ser det finnes mange ferdig løsninger allerede men har enda ikke funnet noe i denne sjangeren. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ingen som har noen forslag? Skal være en søke funksjon også. Endret 14. desember 2008 av heisau Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
xqus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva slags historikk er det snakk om? Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Merknader var vel et mer passende ord. Lenke til kommentar
bragd Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Veldig mye dobbelt posting Men, hva er det egentlig snakk om ? Forklar litt i detaljer Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lurer litt på hva som menes her jeg også? Hva skal de brukes til? Skal du taste inn all info manuelt eller skal det hentes fra et eller annet sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå