Gå til innhold

[Løst]Hater lefdal, dårlig service!

Anbefalte innlegg

Her er en annen vri på saken.

For ca 1 år sia leverte jeg inn strømforsyningen siden den var gååen. Jeg skulle da få en strømførsyning jeg kunne bruke som ertstattning. De ville ikke gi meg bare strømforsyningen, så jeg fikk stømforsyningen og pc'en som hørte til den, det var altså en lånepc.

I senere til har de tydligvis glemt at jeg fikk den, og at de bestillte en ny strømforsyning til meg fra levrandøren. Så nå sitter jeg her med 2 pc'er og 1 strømforsyning.

Hvis jeg da har lyst til å kanskje formatere denne pc'en, og jeg da må levere den inn igjen, kan de slakte meg for det? Vet det er en smule "grådig" men er så sykt mye dritt på den.

Kan tenke meg at de formaterer og legger inn windows på nytt hver gang de får pc'en inn igjen?

Har en følelse at jeg formulerte meg litt dårlig men, det får stå til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en annen vri på saken.

For ca 1 år sia leverte jeg inn strømforsyningen siden den var gååen. Jeg skulle da få en strømførsyning jeg kunne bruke som ertstattning. De ville ikke gi meg bare strømforsyningen, så jeg fikk stømforsyningen og pc'en som hørte til den, det var altså en lånepc.

I senere til har de tydligvis glemt at jeg fikk den, og at de bestillte en ny strømforsyning til meg fra levrandøren. Så nå sitter jeg her med 2 pc'er og 1 strømforsyning.

Hvis jeg da har lyst til å kanskje formatere denne pc'en, og jeg da må levere den inn igjen, kan de slakte meg for det? Vet det er en smule "grådig" men er så sykt mye dritt på den.

Kan tenke meg at de formaterer og legger inn windows på nytt hver gang de får pc'en inn igjen?

Har en følelse at jeg formulerte meg litt dårlig men, det får stå til.

Du er faktisk pliktet til å levere låne-pc'en inn igjen. Formatering fikser butikken selv.

Ærlighet varer lengst. Og du trenger bare å si ifra at det skjedde noe feil, og at du derfor ikke har fått levert låne-pc'en før nå. Så vil også saken være ute av verden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lengste jeg har ventet på en vare til reperasjon var et år hos expert. Jeg kjøpte en HD for noen år siden som tok kveld etter et par uker. Leverte den inn. Purret ca en gang i mnd, og etter et år krevde jeg en bedre HD eller pengene igjen. Viste seg de hadde mista HD min. Fikk et kjekt svar om at jeg ikke var så aktiv i purringa mi, så det var like mye min feil.

Fikk ny HD, og på vei hjem, ser jeg at erstatningen var 60 gb 5400 rpm, mot en 80 gb 7200 rpm som jeg opprinnelig kjøpte.

Første gang jeg har klikka skikkelig på en butikk. Skjelte de ut og fikk en ny HD som var 100 gb. Men der og da var det siste gang jeg handla på Expert.

Når jeg anbefaler venner og kjente å kjøpe pc på nett, har de argumentet at det er bedre å kjøpe lokalt tilfelle noe blir ødelagt.

Mitt inntrykk er at en ødelagt PC blir mye raskere reparert hos en nett butikk enn på de lokale El kjedene.

Det har vel litt med det faktum å gjøre at de som handler datadeler på nett gjerne har noe mer peiling på data enn det el kjedenes kunder har også? Har liksom ikke vært borti ho "Olga fra toten" på 72 som akkurat har oppgradert skjermkortet sitt enda ;)

Jeg mener, det er ufattelig mange "feil" på datamaskiner som egentlig ikke er feil i det hele tatt, bare uvitenhet; og dette ligger på verksteder og tar opp køplass helt unødvendig.

Dette er et godt poeng, grunnen til at det går fortere på nettbutikk er jo også at sånn som meg selv hvis jeg skulle levert inn noe, hadde jeg hatt en hvis mening om hva det var og hvorfor den ikke fungerte. Mens på elkjøp kommer det en person som bare sier at pcen ikke virker, og aner ikke hvorfor!

Enklere og behandle en sak fort når man nesten har alt klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...