gucka Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har en skjerm som virker og en som det ikke kommer bilde på, jeg vil kjøre Dual screen men får ikke bilde på den andre skjermen. Hvordan gjør jeg en skjerm om fra analog til digital? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Som oftest er det en knapp på skjermen hvor du kan velge source på. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hvordan er tilkoblingen fra skjermkortet til skjermene ? kanskje det er en innstilling i oppsettet til skjermkortet du må endre Lenke til kommentar
gucka Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Som oftest er det en knapp på skjermen hvor du kan velge source på. Er ingen knapp er bare en på knapp på skjermen. Kjøpte ny pc så virket ikke sjermen så kjøpte jeg en 22" tommer sjerm som virke rhelt fint til pcen men den andre som er analog virker ikke :S Endret 13. desember 2008 av gucka Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 er skjerme fra samsung ?. min skjerm fra samsung har bare en av/på knapp på selve skjermen. den her bare en tilkobling: DVI. DVI støtter både digitalt og analogt signal. rette inngang finner den automatisk. hvis signal forsvinner så driver skjerme å leter mellom de 2 signalene. jeg ser det på et symbol som skifter status helt til skjerme slår seg av. for å stille inne skjermer fra samsung finnes det er program : det jeg bruker ( som jeg tror er siste versjon) er : magictune primium. tidligere versjoner har hatt problemer med xp eller vista. hvordan det virker på vista har jeg ikke prøvd . hvis du har andre os en windows så må du nok lete litt Lenke til kommentar
gucka Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 er skjerme fra samsung ?.min skjerm fra samsung har bare en av/på knapp på selve skjermen. den her bare en tilkobling: DVI. DVI støtter både digitalt og analogt signal. rette inngang finner den automatisk. hvis signal forsvinner så driver skjerme å leter mellom de 2 signalene. jeg ser det på et symbol som skifter status helt til skjerme slår seg av. for å stille inne skjermer fra samsung finnes det er program : det jeg bruker ( som jeg tror er siste versjon) er : magictune primium. tidligere versjoner har hatt problemer med xp eller vista. hvordan det virker på vista har jeg ikke prøvd . hvis du har andre os en windows så må du nok lete litt har lg :S! Lenke til kommentar
gucka Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 er skjerme fra samsung ?.min skjerm fra samsung har bare en av/på knapp på selve skjermen. den her bare en tilkobling: DVI. DVI støtter både digitalt og analogt signal. rette inngang finner den automatisk. hvis signal forsvinner så driver skjerme å leter mellom de 2 signalene. jeg ser det på et symbol som skifter status helt til skjerme slår seg av. for å stille inne skjermer fra samsung finnes det er program : det jeg bruker ( som jeg tror er siste versjon) er : magictune primium. tidligere versjoner har hatt problemer med xp eller vista. hvordan det virker på vista har jeg ikke prøvd . hvis du har andre os en windows så må du nok lete litt har lg :S! bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå