Crisz Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei! Jeg har et lite problem! når jeg skal legge til "penger" i playstation store, får jeg bare en melding om at det ikke ble overført noen penger til kontoen.... noen som hvet noen forslag til hva som kan være feilen, prøvde å legge til innpå nettet også men funka ikke, jeg har sjekka koden på kreditt kortet og den er riktig. HJELP! Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Må man ikke være master account holder (el no) for å legge til penger?. Lurer på om man må være over 18 også? Stemmer dette? Husker vi sleit litt med dette når vi skulle sette opp psn for kidden (10) til søstra mi. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 det er ikke nødvendig å legge til penger.. Du legger inn visakortet også trekkes det automatisk fra kortet når du kjøper ting.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan det hende at du prøver med ditt eget kort? For når du er under 18 år får du ikke ekte visa kort som du kan handle over nett med, prøv og lån foreldrene dine sitt. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Det har funket før, men for 2 dager siden funket det ikke. nei jeg bruker ikke mitt eget men pappa sitt visa kort... og jeg har master accounten.... men den drar ikke penger fra kortet automatisk viss du ikke har aktivert det. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det har funket før, men for 2 dager siden funket det ikke. nei jeg bruker ikke mitt eget men pappa sitt visa kort... og jeg har master accounten.... men den drar ikke penger fra kortet automatisk viss du ikke har aktivert det. Sikker på at det er pnger på kontoen da? Hvis ja har jeg ikke peiling på hva som er feil. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Funker igjen nå! Takk for svar! Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har litt av samme problem, Bortsett fra at jeg ikke finner ut hvor jeg skal skrive bank kort koden?? Eneste plassen jeg finner som jeg kan skrive inn noen koder er ikke bank kort koden min men Psn card number or promotion code!!! noe jeg ikke vil bruke. Jeg er som sakt over 18 å har visa. Men jeg vil betale på den måten at når jeg trykker boy now på et spill så blir det belastet automatisk fra kontoen min!!!.? pleas help Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Det er jo ikke noe vanskelig, prøv deg litt mer fram, det ligger der ett eller annet sted Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har litt av samme problem, Bortsett fra at jeg ikke finner ut hvor jeg skal skrive bank kort koden?? Eneste plassen jeg finner som jeg kan skrive inn noen koder er ikke bank kort koden min men Psn card number or promotion code!!! noe jeg ikke vil bruke. Jeg er som sakt over 18 å har visa. Men jeg vil betale på den måten at når jeg trykker boy now på et spill så blir det belastet automatisk fra kontoen min!!!.? pleas help gå ut av PSN store.. og velg menyvalget noen hakk over PSN store.. der har du master accounnt-behandlinga.. der kan du legge inn visa osv.. easypeasy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå