Kea Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 På en eller annen måte har lydoutputen til laptopen min blitt brekt, altså den grønne "ramma" er skeiv, og det er en brekk på midten. Det går ikke an å få lyd fra noe annet enn høytalerene på laptopen. Noen som har en løsning på problemet... en ikke altfor dyr en? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 kjøp deg et ekstern lydkort som bruker usb. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Oh hvor mye ca. ville det koste, da? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) mitt kosta 450kr, men eg kjøpte med 5.1 støtte. skal se om eg finn link. Endret 13. desember 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price fant ikke link til mitt lydkort, men her e link til eksterne usb lydkort. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå