Gå til innhold

[Løst]Hvis vi fikk bestemme, Hva er årets beste spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest bare første side med poster så er denne tråden håpløs.

Assassin's Creed, Battlefield BC, Crysis, GoW 2.

 

Altså, lurer virkelig på om folk her virelig skjønner hva årets spill betyr?

 

Å for å gjøre listen lengre: Prince Of Persia, Star Wars: The Force Unleashed, Shaun White Snowboarding, CoD World at War, Fifa 09 ,Rock Band.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Etter å ha lest bare første side med poster så er denne tråden håpløs.

Assassin's Creed, Battlefield BC, Crysis, GoW 2.

 

Altså, lurer virkelig på om folk her virelig skjønner hva årets spill betyr?

 

Å for å gjøre listen lengre: Prince Of Persia, Star Wars: The Force Unleashed, Shaun White Snowboarding, CoD World at War, Fifa 09 ,Rock Band.

 

jeg synes lost oddyseier årets.

hva er det du mener er en kandidat?

Lenke til kommentar
Etter å ha lest bare første side med poster så er denne tråden håpløs.

Assassin's Creed, Battlefield BC, Crysis, GoW 2.

 

Altså, lurer virkelig på om folk her virelig skjønner hva årets spill betyr?

 

Å for å gjøre listen lengre: Prince Of Persia, Star Wars: The Force Unleashed, Shaun White Snowboarding, CoD World at War, Fifa 09 ,Rock Band.

Hva var poenget ditt?

Lenke til kommentar
jeg synes lost oddyseier årets.

hva er det du mener er en kandidat?

LittleBigPlanet. Et spill som faktisk gjorde noe helt nytt og som er et fantastisk spill. Ikke tenk at det skal være "din" favoritt. Tenk mere på hva utviklerene gjør med spillene.

 

Hva var poenget ditt?
At folk virkelig ikke har peiling på hva årets spill egentlig betyr? Gi meg en veldig god grunn for at noen av spillene jeg nevte burde vinne årets spill.
Lenke til kommentar
jeg synes lost oddyseier årets.

hva er det du mener er en kandidat?

LittleBigPlanet. Et spill som faktisk gjorde noe helt nytt og som er et fantastisk spill. Ikke tenk at det skal være "din" favoritt. Tenk mere på hva utviklerene gjør med spillene.

 

Hva var poenget ditt?
At folk virkelig ikke har peiling på hva årets spill egentlig betyr? Gi meg en veldig god grunn for at noen av spillene jeg nevte burde vinne årets spill.

 

Hva faen? Hvis folk synes Prince of Persia eller Shaun White er 2008's beste spill, så la dem da mene det. Jeg synes Little Big Planet, som deg, men å si at noen ikke har peiling på hva årets spill betyr fordi de synes The Force Unleashed er årets spill er tullprat, da er det DU som ikke vet hva det betyr. Årets spill er noen subjektive mening om hva som er det best produserte spillet i et bestemt år.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
jeg synes lost oddyseier årets.

hva er det du mener er en kandidat?

LittleBigPlanet. Et spill som faktisk gjorde noe helt nytt og som er et fantastisk spill. Ikke tenk at det skal være "din" favoritt. Tenk mere på hva utviklerene gjør med spillene.

 

Hva var poenget ditt?
At folk virkelig ikke har peiling på hva årets spill egentlig betyr? Gi meg en veldig god grunn for at noen av spillene jeg nevte burde vinne årets spill.

 

 

Og jeg tror du har misforstått poenget med tråden.

Det er ikke alle som bryr seg like mye om kreativitet, nytenkning, grafikk, og ymse andre anmelder kriterier når de velger årets spill, den gjennomsnittlige spiller velger faktisk spillet de selv har fått mest glede ut av, og hva er vel galt med det?

Du har en slags bedreviter aura over posten din som ikke passer helt inn i denne tråden, ikke fordi du velger et spill folk er uenig med, men fordi det virker som om du nesten misforstår tråden med vilje og vitende for å skyte inn med hva som er "riktig".

 

La folk få ha meningene sine om årets spill i fred, skal du absolutt kverrulere får du heller kverrulere med saklige argumenter om hvorfor du er uenig, og ikke direkte rakke ned på folks spillsmak som postene dine virker å gjøre.

Lenke til kommentar
Feil, Snurreleif!

Folk kan ikke ha sine egne meninger, Luchy har helt rett... Det gjelder ikke hva som er gøyest, men hva som skaper noe nytt!

 

Og så kan jeg likegodt nevne at det var sarkasme

 

 

Og samtidig kan jeg legge til at jeg selv er en gamer som kreditterer det som er nytt, og er alltids på utkikk etter nye opplevelser innen spill, men det går alikevel an å la folk få spille kun FPS-spill eller kun sport-spill uten at de skal bli kritisert for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...