RoarN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hei. Jeg prøver og få laget et lite program i VB som der en skal kunne føre inn fornavn,etternavn og nummer, Disse skal havne i en excell lignende liste nedenfor som en kan sortere etter fornavn,etternavn og nummer, og jeg vil også ha med en søkefunksjon. Søkefunksjonen skal listen etter der du søkte på Jeg har ingen forkunskap innen programering i VB, eller noen andre programmer som kunne gjøre dette, og lurer på om det er noen som enten kan hjelpe meg med koden, eller hennvise meg i en retning der jeg kan få info om dette, og ikke alt annet som går ann og lage med VB . Har lastet opp en bildefil, av hvordan jeg tenkte designet skulle være http://home.online.no/~a-kneshe/design.bmp All hjelp blir satt pris på Hilsen Roar Endret 13. desember 2008 av RoarN Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvorfor ikke bruke Excel til dette? I steden for å finne opp hjulet på nytt? Er dette en oppgave på skolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå