Seffers Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det har seg slik at jeg nettopp har formatert og installert Win-XP. Normalt ville jeg gjort dette med en original XP-Home(Norsk), men desverre har jeg klart aa miste den. Saa naa har jeg gaatt til anskaffelse av et annet eksemplar, noe som gir meg litt hodebry. Det gaar bare ikke an aa faa tastatur instillinger over paa norsk. Saa det jeg lurer paa er - Finnes det mulighet for aa laste ned en pakke fra Microsoft sine sider, som legger til andre spraak? Jeg har kikket som en galning de siste 30 minuttene, men jeg finner det ikke. *oppgitt* Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Settes i: Control panel - regional settings - input keyboard launguage Og legg til "norweigian" og ta remove på US English . Får du ikke gjort dette så har du enten en piat kopi eller en nlited utgave hvør keyboards er fjernet og kan ikke forvente å få det løst. Endret 13. desember 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Seffers Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Settes i:Control panel - regional settings - input keyboard launguage Og legg til "norweigian" og ta remove på US English . Får du ikke gjort dette så har du enten en piat kopi eller en nlited utgave hvør keyboards er fjernet og kan ikke forvente å få det løst. Er det som er problemet. Det virker som om norsk ikke er et valg. Jeg kan velge mellom United States og United Kingdoms, ogsaa har du noen "utskudd" fra de igjen(Venstrehendt osv). Jeg skal fint innroemme at dette eksemplaret ikke er ekte, men jeg skulle da tro at det maa finnes en eller annen "pakke" man kan laste ned, uten aa maatte formatere? Lenke til kommentar
Seffers Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har lest litt rundt, og den eneste loesningen jeg kan komme fram til, er aa installere en norsk MUI pakke. Jeg har leitet litt, men jeg klarer ikke finne noe slikt. Noen som har peiling paa hvor man kunne faatt tak i noe slikt? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) MUI er kun applicable for XP Professional Engelsk versjon. http://www.microsoft.com/globaldev/drintl/faqs/muifaq.mspx Reinstaller med en "normal" XP CD engelsk ellr Norsk cd-versjon home eller xp så løser du dette med norsk tastatur. Endret 13. desember 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå